Runka i skogen

Lickerman

Medlem
Kön
Man
Det är verkligen härligt att lägga sig på en klippa i skogen och runka. Ännu härligare är det att ligga på en klippa och runka vid havet;)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland när jag är ute och fiskar och det inte hugger så händer det att jag drar ned brallorna och runkar.
En speciell känsla att sitta där helt öppet och runka kuken..speciellt efteråt då börjar man kolla om det har kommit någon mer till sjön eller kanske en svampplockare..
 

blondchic

Ny medlem
Kön
Man
Jo skogen är najs. De e så ruffsigt under rumpan att sitta på barr o dylikt och runka.. Berget är också fint. Vi brukade ha med porrtidning ut i ungdomsåren och läste högt noveller för varandra tills vi inte kunde ta MER!
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo skogen är najs. De e så ruffsigt under rumpan att sitta på barr o dylikt och runka.. Berget är också fint. Vi brukade ha med porrtidning ut i ungdomsåren och läste högt noveller för varandra tills vi inte kunde ta MER!

vi hade typ likadant. en kompis visa mig ett gäng porr tidningar han snott ifrån farsan och gömt borta i trädgården på ett övergivet hus mitt ute i skogen. där bruka vi stå och kolla och läsa med varsin hand innanför brallan. däremot tror jag inte han fatta att jag även hade handen innanför kallingarna. :D

jag var väl bara 12 eller 13 år. men de bästa va att han var typ bara 8 eller 9 år. så han fatta nog inte riktigt va vi gjorde medan jag faktiskt njöt på riktigt. :p
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
......solen skiner, vinden fläktar mot min nakna kropp, det dunkar och spänner så skönt under njutningen.......och där kommer då äntligen avslutningen, jag sprutar så skönt..........och jag står vid en myrstack!!!, vilken avslutning, va......från njutning till panik..
 

tjoff123

Ny medlem
Kön
Man
Snart är det dags för kvällsmat, och efter det tror jag allt att jag känner för ett till skogsrunk! ;)
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Det gäller bar att hitta rätt buske i skogen. Om du sen blir upptäckt av någon här från Onanera så får man väl slå sig ihop.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
en skogsrunk är något underbart. Händer för mig att jag stanna bilen när jag ut och åker, gå en bit in i skogen och runka lite. Helt underbart.
Inte minst tanken att alla som åker förbi har inte en sysning av vad jag gör. :D
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
en skogsrunk är något underbart. Händer för mig att jag stanna bilen när jag ut och åker, gå en bit in i skogen och runka lite. Helt underbart.
Inte minst tanken att alla som åker förbi har inte en sysning av vad jag gör. :D

visste e de nice! man bara måste älska de ögonblicken. :D:cool:
 

mr_mp

Ny medlem
Kön
Man
Har hänt fler en 1 gång att jag har stannat till i skogen lr vid en rastplats och gått ut å runkat, så skönt att känna vinden mot kuken å pungen. kommer alltid fort då..
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Hände väl ibland när man var ung grabb, och var ensam ute vid någon skogstjärn och fiskade.......när det inte nappade vill säga;)!
 
Toppen