Runka i skogen

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Skönt att runka eller ha sex ute i det fria.. Lite spännande och underbart. Många sköna upplevelser. Sköna härliga sprut. :)
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Här är min favorit
Leta upp en timmerstock eller ett nerfallet träd. Ta av byxor och kalsingar och sätt dig grensle över stocken. Känn stockens grova yta kittla på din känsliga nakna hud. runka på. När sprutet är på väg kläm fast stocken mellan benen - det förhöjer njutningen. Underbart (!)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter att ha varit på semester med familjen i 2 veckor i husvagn utan att ens kommit i närheten av att få ha sex..så åkte jag på en "kantarell plockar tur"..
Kollade kartan och tog en avskild grusväg som bar iväg långt ut i skogen och stannade på vändplanen..
Eftersom jag tänder på kvinnliga underkläder så hade jag smygit med mig sambons nylon leggings och ett par läckra sneakers sockor, klädde av mig naken och bara det gjorde mig väldigt kåt att stå där liksom utlämnad..
Drog på mig dom tighta leggingsen och sockorna och satan vad det känndes skönt med nylonet mot kuken..

La mig ner i gräset och tok runkade, brukar gnida in kuken i lite saliv så det känns ännu skönare, när jag var på väg att komma så satt jag på mig kläderna över leggingarna och gick och tittade efter kantareller och det hittade jag nästan på en gång, 10 liter faktiskt..lite svettigt med nylon leggings under Haglöfs byxorna bara..;)

Gick tillbaka till bilen och klädde av mig igen och tog fram kuken ur nylonbyxorna och runkade av mig med en av sockorna på handen och det sperma sprutet som kom var det länge sedan som jag såg..satan vad skönt det var..

Efter orgasmen så känndes det lite skumt..kanske det fanns andra svamp/bärplockare i omgivningarna ändå..
Klädde på mig kläderna och åkte til en liten sjö och badade av min kladiga stake och åkte sedan hem och visade kantarellerna...
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag gör det ofta på somrarna. Det är så spännande att kanske kunna bli upptäkt! Det har jag faktiskt blivit några gånger. Ett par av dem med vilje, måste jag erkänna! :oops:
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Gillar oxå o runka i skogen. Har dock aldrig blivit påkommen... men visst är spännande att va naken utomhus o skönt o känna den varma solen mot naken hud.
 

Jel

Medlem
Kön
Man
Gjort det när jag varit ute och joggat ibland.
Hade gärna runkat tillsammans med någon bakom eller under en gran någon solig dag. :p
 

splitcane

Medlem
Kön
Man
Runkade för första gången i skogen idag, en gran fick ta emot min sats.:D
Var en härlig känsla att man när som helst kunde bli påkommen.:oops:
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
En kväll för några år sedan var jag ute på en cykeltur i skogsmiljö. Jag stannade till vid en tjärn, folktomt efter en regnig dag. Jag gick ut på bryggan och kände på vattnet. Allt var alldeles stilla. Jag fick plötsligt ingivelsen att runka, där på bryggan. Sakta fylldes kuken och snart var den stenhård. Jag lät shortsen falla till fötterna och drog med långsamma drag. Efter några minuter släppte jag satsen i vatten, små plaskande ljud. Då ser jag, på andra sidan vattnet, ett par i femtioårsåldern. De satt och fikade vid sin båt. De är 50-60 meter från mig och bör ha sett vad jag sysslade med. Låtsades som ingenting, skakade av kuken, drog upp byxorna och cyklade hem.
 

kexchoklad

Ny medlem
Kön
Man
har ett spår där jag bor, brukar springa där. ibland stöter man på annat folk, runkade där igår mitt på dagen, helt underbart och lite läskigt!
 

Jel

Medlem
Kön
Man
Tråkigt att göra det själv, hade nog varit så mycket skönare att hjälpas åt ute i naturen. försöka hitta någon att testa med
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Någon som ska ut på en joggingrunda i södra delen av Sthlm någon gång snart? Vore onekligen spännande att möta upp och dra lite i kuken ihop med annan likasinnad... [}:)]
 

allo

Medlem
Kön
Man
var ute ibärskogen blev så kåt drog ner byksorna och tog en
snabbrunk 2min.tänkte att nogon kanske ser mig
gjorde mig ännu mer kåt
 
Toppen