Runka ikapp uteblivna runk

Kallekuk

Medlem
Är det någon mer än jag som måste runka ikapp uteblivna runk?
När jag var ung runkade jag i stort sett varje dag, men nu när jag är 50+ blir det ett par gånger i veckan.
Ibland kan det gå över en vecka utan att jag runkar, men då verkar det som att kuken kräver att bli rukad desto mer, det kan bli 4-5 gånger på ett dygn! Så har jag det just nu, jag har runkat 3 gånger sedan igår kväll, och när jag skrivit klart detta ska jag runka igen!
Någon som känner igen sig?

Anders1960

Aktiv medlem
När jag var ung runkade jag i stort sett varje dag, men nu när jag är 50+ blir det ett par gånger i veckan.
Ibland kan det gå över en vecka utan att jag runkar, men då verkar det som att kuken kräver att bli rukad desto mer, det kan bli 4-5 gånger på ett dygn! Så har jag det just nu, jag har runkat 3 gånger sedan igår kväll, och när jag skrivit klart detta ska jag runka igen!
Känner igen mig

RunkGubbe

Välbekant medlem
Jo det finns absolut igenkännings tecken … har jag hållit upp ett tag så stegras kåtheten tills man bara inte kan låta bli … brukar bli sköna :p runk sen

Last edited:
Toppen