Runka ikapp

Let´s rock

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte passa på att fråga hur många av er som deltagit i något sådant ? Själv har jag endast gjort det vid ett tillfälle, men det var faktiskt riktigt spännande, vilket gjorde att i alla fall jag kom snabbare än vanligt.
 

novis

Ny medlem
Kön
Man
Jag och brorsan och en klasskompis till honom gjorde det ofta i vår bastu när vi var 15-16 år. Jag och klasskompisen kom alltid först medan brorsan tog väldigt lång tid på sig varje gång.
 

works

Ny medlem
Kön
Man
Hände en hel del gånger när jag var tonåring. I dag händer det att man träffar killar för gemensama runkstunder men nu handlar det mer om att dra ut på det för att få maximal njutning
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag kan inte komma ihåg att jag runkat ikapp med någon. Men skulle det vara så att jag hade chansen så tror jag att jag ligger bra till. Jag har lyckats runka upp min kuk från halvslakt läge till sprut på under en minut!!!
Jag tror att det är ganska snabbt eller?????

Keep on going!!
 

EriK2

Ny medlem
Kön
Man
tja, man har väl kollat porrfilm tillsammans och runkat..men inte runkat ikapp kan jag inte säga..annars kan jag komma ganska snabbt när jag väl vill.
 
G

Guest

Gäst
Jag har runkat ikapp några gånger å det e kul men det e roligare om man drar ut på det så man får runka länge....eller om man ser vem som kan runka längst å spruta mest :)
 

sveibuen

Ny medlem
Kön
Man
Jeg og en kompis ronkade kvarandre og såg hvem som holdt lengst... Så når vi fikk sprut, så smakade vi på sperman til hverandre..... Deilig følelse... Noen som har prøvd noe likt eller det samme????
 
Toppen