Runka med en kompis!

C

ChaoS-

Gäst
Lycka till Jokke :D själv har jag aldrig runkat med kompisar. Men jag skulle tacka JA om nån av mina polare skulle fråga det:D:oops:[:eek:)]
 

qk

Ny medlem
Kön
Man
jag har inte gjort det... vill gärna testa. har snackat mycket med en kopis på msn om runka och sånt, men vågar inte fråga om han vill runka med mej.. kan nån hjälpa mej?
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där beror ju på vad du menar med MSN-kompis. E're en riktig kompis som du umgås med privat bör du ju vara jävligt säker på att han kan ta en så fråga… kan ju blir väldigt "fel" annars. Men om ni bara är chatvänner kan du ju fråga, för då har du ingen riktig vän att förlora. Då kan du bara få ett "nej". Men visst, du kan ju luska lite om han skulle kunna tänka sig att runka fler gånger med en kille. Fast den frågan e ju kanske lite väl genomskinlig va :)

Men men… godd luck! Runktillfällen ska man ta vara på! :D
 

qk

Ny medlem
Kön
Man
jag har känt honom hela mitt liv. låter lite dumt å fråga bara så där :p får se hur det går :p
 

Jess

Ny medlem
Kön
Man
ni är så sorgliga[:(!]

Hamnade in i denna tråd som jag kanske har att göra med, men är du så inskränkt så tror jag du är på fel forum.. tragiskt att läsa dina kommentarer och har man inget vettigare att säga så kan man knipa. Genom visa taskig attityd kommer man ingen vart...
 

runkkalle

Ny medlem
Kön
Man
Jag har gjort det många gånger. Med alla killkompisar jag har haft tror jag. Jag tänder inte på manskroppen men jag gillar händelsen. Att runka av och bli avrunkad eller att bara sitta och runka för sig själv. Jag älskar att läsa historier om det. Skriv gärna mer om era upplevelser i tråden.
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Klart man runkar med polare :cool:
jag va typ vad 15 när jag och en polare satt i deras bastu och vi bara bestämde oss för att pröva det.. vi hade tittat på porr med varandra i ty:cool: 3 år.. och vi va vana vid att se varandras kukar hårda som sten... Så i alla fall, det böev en slön bastu stunde det.. Kommer ha minnet för livet:D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vet att rubriken är Manl onani men jag måste bara få kommentera detta! Jag tycker att det låter som att ni grabbar har det trevligt med varandra! Tror dock inte att det förekommer bland tjejer i lika stor omfattning- lite tråkigt i o f sig! MEN det skulle kännas jättekonstigt om en tjejkompis plötsligt frågade om vi skulle ona tillsammans! Hihi!
 
Toppen