Runka med sperma

K

KåtBock

Gäst
Cum, jag kan komma och sperma din kuk och så kan du kladda min ;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev beordrad av min nätdominatris att spara sperma i frysen. Sedan blev jag beordrad "sprutförbud". Efter typ 20 dagar var det dags för "spermalek" Då skulle jag ta fram sperma och runka med den. Att det luktar sperma i rummet utan att ha möjlighet att få spruta var enormt uppkåtande.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis när det ska spruta för er så drar ut förhuden så mycket det går och klämmer så att sperman samlas som i en ballong och när ni sprutat klart så drar ni tillbaks förhuden och låter sperman rinna nerför kuken, känns härligt och kladdigt att smeka vidare då.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har din dom utrymme för fler och hur går det till?
Nja..jag är nog lite egennyttig.
Jag får uppdrag tex
Har din dom utrymme för fler och hur går det till?
Nja..jag är nog egennyttig.
Jag får uppdrag.
Runka med kondom
Analträning med plug
TENS på kuk och Testiklar
Sprutförbud under längre tid.
Klä av mig naken ute
Runka till clip som hon väljer
Kalsongförbud i kombination med tunna shorts...
Onanera till män
Onanera på jobbet.
Beordras rakning
osv osv
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Precis när det ska spruta för er så drar ut förhuden så mycket det går och klämmer så att sperman samlas som i en ballong och när ni sprutat klart så drar ni tillbaks förhuden och låter sperman rinna nerför kuken, känns härligt och kladdigt att smeka vidare då.
Åååå! Detta måste testas, spruta inne i förhuden alltså och sedan låta det rinna ut över kuken?? Tack för tipset!!
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Precis när det ska spruta för er så drar ut förhuden så mycket det går och klämmer så att sperman samlas som i en ballong och när ni sprutat klart så drar ni tillbaks förhuden och låter sperman rinna nerför kuken, känns härligt och kladdigt att smeka vidare då.
Har mycket förhud så jag brukar ofta spruta i förhuden och sedan dra tillbaka blir ganska kladdigt det och skönt
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en "nätdominatris". Hon gav i uppdrag att samla sperma. Jag hade en hel liten flaska med typ en dl i frysen
Sedan hade jag sprutförbud länge och blev beordrad att ta fram sperma och använda som glidmedel när jag skulle runka utan att gå komma.
Det hela kändes rätt kinky. Att ligga å ha långrunk med en tung doft av sperma i rummet utan att komma var riktigt läckert.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har mycket förhud så jag brukar ofta spruta i förhuden och sedan dra tillbaka blir ganska kladdigt det och skönt
Testade detta lite snabbt i duschen imorse, jag har också gott om både förhud och sperma, så inga problem där. Dock var nog inte duschen bästa stället eftersom jag redan var mycket varm och blöt, och därmed inte direkt upplevde någon större skillnad temperaturmässigt mot huden. MEN... det var länge sedan jag "kladdade in" kuken med sperman och jag fattar inte varför, det är ju helt underbart. Så härligt lent och glidigt och skönt. En underbar känsla. I kombination med spermadoften kändes det som om min utlösning förlängdes. Rekommenderas! Gamla tricks funkar än! :)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Brukar ibland använda kondom som är alldeles för liten. Den spänner då åt rejält även om förhuden så det det bildas samma veck mellan förhud och ollon - hela härligheten täck med en tunn latexhinna. När jag sprutar finns det nästan ingen plats för sperman, som snabbt fördelas jämnt runt hela ollonet och förhud. Jag behåller kondomen på, ibland hela dagen och fyller på med mer sperma med jämna mellanrum.

Rekommenderar inte att gå ut. Sperman kyls snabbt ner, och kuken känns väldigt kall.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Brukar ibland använda kondom som är alldeles för liten. Den spänner då åt rejält även om förhuden så det det bildas samma veck mellan förhud och ollon - hela härligheten täck med en tunn latexhinna. När jag sprutar finns det nästan ingen plats för sperman, som snabbt fördelas jämnt runt hela ollonet och förhud. Jag behåller kondomen på, ibland hela dagen och fyller på med mer sperma med jämna mellanrum.

Rekommenderar inte att gå ut. Sperman kyls snabbt ner, och kuken känns väldigt kall.
Å vad det låter härligt!! Detta måste jag verkligen prova också!!
Apropå kondom, jag har väldigt mycket försats, det går lite i perioder för mig, men när det är som värst (ja, eller bäst :)) läcker jag så mycket ibland att jag faktiskt har en kondom på mig för att inte bli alldeles för kladdig. Och det är faktiskt rätt skönt att gå runt med när den smiter åt lite tajt, blir liksom en liten superlätt stimulans hela tiden... vilket såklart gör att det läcker ännu mer haha...
 
Toppen