Runka med vibrator

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag har på sista tiden börjat runka med hjälp av en batteri driven vibrator som känns mycket skönt. Det är inte fråga om en dildo utan bara själva vibrator delen från en leksak som jag tog bort, ni vet dendär plast delen som finns inne i dom flesta sex leksaker. Jag brukar använda den på undersidan av mitt ollon, runtom frenulum fästet, medan förhuden är tillbaka dragen. Denna vibrator har precis den rätta vibrationen (frekvensen) som får hela kuken att vibrera mycket skönt. Vissa andra jag provat på har haft felaktig vibration, för snabb, vilket bara ger en direkt otäck känsla. Jag behöver inte ens gnida min kuk eller ollon med vibratorn, jag bara pressar den mot ollonet och orgasmen kommer den vägen. Orgasmen blir alltid mycket intensiv och lång.
Prova på det så vet ni!! :D
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag vet precis vad du menar. Och du har väl provat att ha vibratorn mot alla andra känsliga områden där nere! Min spec är att göra det du beskriver och även ha en vib butt-plugg som desutom är uppblåsbar. Med det når jag en läng tid av näst in till extas innan jag får orgasm.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag har provat på alla känsliga ställen kring kuken o runtomkring, tycker det funkar allra bäst på området kring undersidan av ollonet, speciellt förhudsfästet.

Originally posted by el gardo

Jag vet precis vad du menar. Och du har väl provat att ha vibratorn mot alla andra känsliga områden där nere! Min spec är att göra det du beskriver och även ha en vib butt-plugg som desutom är uppblåsbar. Med det når jag en läng tid av näst in till extas innan jag får orgasm.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
så sant så sant. Jag brukar reta mig själv först genom att låta den virera mot allad de andra inte, lika intensiva områdena, innan jag siktar in på frenelium som det heter med ett fint ord tror jag.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Nu för tiden har många män en vibrator hemma utan att veta om det. En slipmaskin med trekantig slipyta. Kör igång den, håll någon del av den vibrerande delen mot frenulum, det är häftigt, det går nästan på direkten. Det känns lite egendomligt att det går för en utan att man drar i kuken.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har testat att onanera med eltandborsten. Satte en handduk på tvättstället och lade kuken på handduken. Placerade tandborsten på ollonet, och satte igång den. Det vibrerade skönt och det dröjde inte så länge tills jag sprutade. Helt klart en annorlunda onani-upplevelse.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
precis, orgasmen blir mycket intensiv av det, sprutet liksom kommer helt plötsligt utan direkt "förvarning" :D det som också gör det speciellt spännande är det att man bara behöver trycka grejen mot frenulum, inget handtrall med förhuden behövs ;)
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag är djävligt känslig på strängen under ollonet (frenulum)och får otroligt sköna orgasmer, genom att låta något vibrera mot detta. Oftast använder jag toppe på en massagestav. När man bara kittlar strängen under ollonet och sedan får orgasm, koncentreras orgasmen just till denna punkt och orgasmerna blir nästa djävulskt sköna. Det här borde flera testa.
Är det någon fler än jag, som fått en skön utlösning, genom att klättra upp för repet i gympasalen. Repet gnids mot kuken och i kombination med att man klättrar, får man en otroligt skön orgasm. Också något värt att prova!!!

metaren
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
METAREN!!.. det va så ja fick min första orgasm.. jag klättrade och så blev det en extremt skön känsla i ryggen och i hela kroppen på nått sett och så märkte ja mig själv med att gnida kuken mot repet, pinsamt vare att min gympa lärare hade märkt detta o gick fram o sa "måru bra?".. ehhe ja ba "eehh öhh va?.. aa"
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Reporgasm, kommer ihåg det, men fattade då inte vad det var.
Undras om man ska smyga in i en gympasal och försöka nu när man blivit äldre?
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Kul att fler fått "reporgasm". Skulle vara kul att testa om det fungerar även idag. Fler som upplevt detta?

metaren
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
Kan fortfarande få den där extremt sköna känslan i hela kroppen när ja klättrar i ett rep.. men aldrig till orgasm.. men men
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
När jag var kanske 14 så hjälpte jag min farsa med att snickra hemma och stod och slipade med en sån där oscillerande slipmaskin. Jag märkte att det vibrerade skönt och att jag fick stånd när handtaget rörde vid kuken. Jag provade trycka mig mot handtaget och jucka lite, och det tog inte länge förrän jag kom i byxorna.. Fan vad kladdigt det blev.. Men det var kanonskönt... Gör det lite då och då sen dess...

Halloj!
 
Toppen