Runka medan man kör bil

mv

Medlem
Kön
Man
Läste om en man som runkade medan han körde lastbil - i diket!
Han åkte fast och fick följa med till polisstation - där han fortsatte att runka.

Frågan är: var han dum? eller fullständigt övermannad av sexlust?

Jag har många gånger runkat medan jag kört bil! Bra sätt att hålla sig vaken! Men Jag har dock aldrig tappat kontrollen över bilen - det går ju trots allt före en skön utlösning! :unsure:

Fast det är nu länge sedan jag runkade medan jag körde - kanske 15 år sedan - - nu preskriberad mao.[}:)]:cool:
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Nej inte runkat medan jag kört. Vid långkörning däremot är det ett säkert tecken på trötthet bakom ratten att man får stånd. Då är det bara att stanna och dra en skön omgång. :oops:Sen kan man luta sig tillbaka och få en god Powernap.[^]
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Var faktiskt inte mer än kanske 2-3 veckor sedan jag onanerade medens jag körde. Var mitt i natten och inga andra bilar och hade en helt galet snygg tjej på näthinnan. Dock vart jag tvungen att sluta mitt i (hhuuuu) då jag kom in i ett lite mer tätbebyggt område. Då vill man ju vara skärpt så... Dock har jag aldrig gjort det i lastbilen. Är nog med prylar man ska ha koll på :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Läste om en man som runkade medan han körde lastbil - i diket!
Han åkte fast och fick följa med till polisstation - där han fortsatte att runka.

Frågan är: var han dum? eller fullständigt övermannad av sexlust?[/size=3]
Jag har många gånger runkat medan jag kört bil! Bra sätt att hålla sig vaken! Men Jag har dock aldrig tappat kontrollen över bilen - det går ju trots allt före en skön utlösning! :unsure:

Fast det är nu länge sedan jag runkade medan jag körde - kanske 15 år sedan - - nu preskriberad mao.[}:)]:cool:



Förlåt att jag kliver in i era domäner:oops: Men svaret är väl att han var drogpåverkad! Bara det faktum att han fortsatte att onanera under polisförhöret, visar väl att han inte hade alla hästar hemma vid tillfället:cool:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Har inte runkat men blivit avsugen när jag kör... ställde krav på att hon skulle svälja iom att ja varken ville ha sperma i kalsongerna eller på bilsätet...
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har plockat fram kuken och runkat många gånger när jag åkt hem från jobbet t.ex. Åker i skogen långa bitar där. Men har aldrig sprutat medans jag kört, när jag är nära slutar jag runka om jag inte kan stanna prcis där, åker en bit tills jag kommer till en skogväg eller liknande, stanna där och kliver ur och drar på tills sprutet kommer. SKÖNT!
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Det har hänt några gånger att jag har runkat riktigt när jag har varit ute och kört. Blir så långtråkigt ibland när man kör långt och är ensam, då har jag börjat runka och genast känner man sig inte så trött och det är grymt skönt.
Sen har man ju klämt på kuken ett antal gånger också utanpå byxorna, hehe, men det har inte varit riktiga runk då.
Sperman, den har jag nog oftast sprutat i kallsongerna :)
 
Toppen