Runka när man Dushar

pack

Ny medlem
Kön
Man
Klart att man gör det i duchen, Det är varmt, vått, man är själv och lätt att tvätta bort. ;)
 

Beef

Medlem
Kön
Man
I början av min ungdom hade jag duschen som min "exprimentverkstad" där kunde jag runka flera timmar ibland. Sen tröttnade jag, och nu e det skönast framför datorn eller i sängen!
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
det år ju SÅÅÅ jävla skönt at runka i duschen, jör det ofta, det är ju jätte skönt att tvåla sig hal och runka sakta.... sen bara spruta:p
 

Jerkoff

Medlem
Kön
Man
det är så skönt att runka i duschen , ta handen full med schampo och tvåla in ordentligt och bara dra till det sprutar
 
Kön
Man
Jag gör det ofta det känns så upphetsande med duschstrålarna mot kroppen

en runk medan man riktar dusch-strålen mot ollonet är ju inte helt fel ... riktigt skönt kan det bli om man är lite extra "laddad" och lyckas hålla borta handen och låta duschen "hetsa" ända fram till orgasm och sprut
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar "smeka" undersidan av kuken med en ganska hård och varm duschshtråle från handduschen. Vansinnigt skönt. Eller bara runka som vanligt och låta satsen daska in i kaklet.
 
Kön
Man
Brukar "smeka" undersidan av kuken med en ganska hård och varm duschshtråle från handduschen. Vansinnigt skönt. Eller bara runka som vanligt och låta satsen daska in i kaklet.

Det blir en alldeles speciell (och skön) orgasmkänsla, tycker jag, när man stimulerar sig fram till utlösning utan att använda handen. Nu har jag ingen vibrator men jag har (förutom med duschen) prövat att hålla rakapparaten mot strängen på ollonets undersida och fått fin orgasm. I 99 fall av 100 så runkar jag dock "som vanligt", dvs med ett fast grepp om hela kuken eller kraftig stimulans av enbart ollonet.
 

molito(ålder)

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag gör det häldre i badkaret det gillar jag att sitta i badkaret med munstycket på duchen i fittan och jucka på den sedan efter en stund får man den sköna känslan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
 

sugen

Medlem
Kön
Man
Runkar ofta i duschen! Tycker det är suveränt att kunna spruta ut hej vilt utan att behöva torka upp...hehehhee
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
ibland händer det att man runkar i duschen, stört skönt. Händer också att tjejen ger mig en avsugning i duschen, det är härligt!
 
Toppen