Runka och chatta om min fru

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Samma här men hadde varit hett o få hjälp o knulla henne någon gång
Absolut! Håller helt med dig. Det är en ofta förekommande fantasi jag har att få se henne bli tagen av en annan man, eller varför inte flera män. Jag fantiserar även att se henne med en annan kvinna. Men jag känner henne för väl efter 50 år så jag vet att hon aldrig skulle acceptera det. Men i mina fantasier och drömmar ser jag scenarierna.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Absolut! Håller helt med dig. Det är en ofta förekommande fantasi jag har att få se henne bli tagen av en annan man, eller varför inte flera män. Jag fantiserar även att se henne med en annan kvinna. Men jag känner henne för väl efter 50 år så jag vet att hon aldrig skulle acceptera det. Men i mina fantasier och drömmar ser jag scenarierna.
Samma här så man får fantisera bara
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
En påminnelse. Detta är ett forum, inte en chatt. Är du osäker på skillnaden? Ring en vän! Eller testa att googla...

Har städat bort lite chattande som inte tillför något utan bara gör det tråkigt att läsa.

mmm, ohh, hett osv som enda inlägg behövs inte. Vi har en gilla-knapp som ersätter den typen av inlägg.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
När det är tydligt att båda parter är med på det tycker jag sånt här är så hett. Går igång rejält på att få spana in och runka till andras fruar/flickvänner. Vet inte riktigt varför, men blir pirrig i kuken av tanken nästan varje gång. :D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När det är tydligt att båda parter är med på det tycker jag sånt här är så hett. Går igång rejält på att få spana in och runka till andras fruar/flickvänner. Vet inte riktigt varför, men blir pirrig i kuken av tanken nästan varje gång. :D
Ja, det är väl den nära kontakten/vänskapen som gör det extra upphetsande. En period var ofta min bästa kompis fru föremål för min fantasi när jag runkade. Det gjorde ju det extra skönt än om jag bara fantiserat om vem som helst.
 
D

Danskan

Gäst
Ja, det är väl den nära kontakten/vänskapen som gör det extra upphetsande. En period var ofta min bästa kompis fru föremål för min fantasi när jag runkade. Det gjorde ju det extra skönt än om jag bara fantiserat om vem som helst.
Jag har runkat och kommit extra hårt til fantasier om min bästa kompis och min systar. Helt klart den nära kontakten/vänskapen son sikrade en fantastisk orgasm. Och att dom inta vet at jag runkar til dom
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen