Runka och spruta i trosor

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Riktigt trevligt med trosor, min absolut största fetisch. Som jag skrivit tidigare så tänder jag inte på att ha det själv, men att se någon visa upp sina trosor är otroligt upphetsande Om någon gillar att visa upp sig i trosor och är sugen på att dela med sig av bilder så hör gärna av dig :giggle:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Härligt med fler killar som diggar detta!
Jag är 50 och har nog runkat i trosor sen jag var 14.
Har en 50-60 par hemma jag köpt eller "snott". Bara string.
Jag tycker det är bra lågt och dålig stil att stjäla trosor av någon annan. Stöld är stöld oavsett vad det är man stjäler. Att ta sig rätten att lägga beslag på någon annans tillhörigheter är ett big NO!
Moralen är inte hög här…
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Så skönt att runka med ett par använda stringtrosor, brukar trä trosan över ansiktet så att grenen hamnar över mun och näsa. Så upphetsande att runka och känna fittlukten, blir mer intensiv doft när man andas och fuktar upp grenen på trosan. Får alltid en skön orgasm med mycket sprut de gånger jag runkar med trosor över ansiket.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så skönt att runka med ett par använda stringtrosor, brukar trä trosan över ansiktet så att grenen hamnar över mun och näsa. Så upphetsande att runka och känna fittlukten, blir mer intensiv doft när man andas och fuktar upp grenen på trosan. Får alltid en skön orgasm med mycket sprut de gånger jag runkar med trosor över ansiket.
Det är inte mkt till gren i en stringtrosa, är det värsta....
 
Toppen