Runka till par som har sex irl.

GodisRunken

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har haft förmånen flera gånger att få vara en runkande åskådare till par som knullar. Jag är en voyeur och njuter väldigt mycket av det. Det har varit allt från unga till gamla par, par där mannen eller kvinnan varit dominant. Alltid lika upp kåtande att få se hur andra gör för att få sin partner väldigt kåt och hur de gör när de knullar. Några gånger har jag blivit inbjuden att delta lite på slutet vilket ju uppskattas men synen av två kåta människor som hänger sig i att knulla är oslagbar för mig. Ta chansen om ni får den.

Surahammar

Välbekant medlem
Ålder
69
Kön
Man
En dröm jag haft länge, få stå bredvid ett ungt par som knullar, titta på och runka gubbkuken samtidigt. Få se på riktigt nära håll när han tränger in i hennes fitta bakifrån, höra henne stöna när hon får pojkpitten i sig.

PeterBengtsson

Aktiv medlem
Ålder
53
För flera år sedan kände jag ett par som gillade att filma när de hade sex. Ibland visade de det för mig.

En dag frågade de om jag kunde filma dem. Så det gjorde jag. Första gången så ville de inte att jag skulle vara naken eller runka. Men sen såg jag på flera gånger och runkade samtidigt. Ett par gånger fick jag även känna på hennes bröst.

Okej83

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jo... Hittade ett par via en kontaktsida där de sökte åskådare och kom till deras hotellrum där de knullade framför mig. Fick en riktig uppvisning med vaginalt, oralt och analt. :) Satt på en stol bredvid sängen och runkade och fick som en liten bonus en avrunkning av tjejen medan hon hon blev tagen bakifrån. Fint minne.

Man79

Aktiv medlem
Jo... Hittade ett par via en kontaktsida där de sökte åskådare och kom till deras hotellrum där de knullade framför mig. Fick en riktig uppvisning med vaginalt, oralt och analt. :) Satt på en stol bredvid sängen och runkade och fick som en liten bonus en avrunkning av tjejen medan hon hon blev tagen bakifrån. Fint minne.
Åhh....underbart

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hände på en badstrand i Italien vid medelhavet. Var en man och en kvinna var på kvällen så var nästan folktomt men jag hade dröjt mig kvar, bredde ut ett badlakan började nojsa och kvinnan grenslade och började rida. Jag var bakom några klippor men hon upptäckte mig, tog en bit av badlakanet över ögonen på mannen vinkade till sig mig. Jag hade runkat var sprutklar hon tog den mitt stånd i munnen kom nästan direkt. Hon slutade rida mannen tog hans stånd i munnen vinkade att jag skulle dra mig undan. Hörde honom stöna och hon svalde både min och den andra mannens säd. Han visste inte att jag varit där. De kramades och pussades lite sedan tog det badlakanet och gick såg dem aldrig mer. Var det ända sexuella på denna resan men var inte därför jag var där heller. Jag såg min styvmor rida på pappa när jag var ung brydde mig inte så mycket men min lillasyster blev som hon uttrycket det våt i trosan

Toppen