Runka utan att spruta

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har passerat 70 bast och är glad att fortfarande få erektion och en hård kuk. Runkar dagligen men låter inte kuken få spruta utan slutar nån sekund innan. Sprutar jag är kuken död till nästa dag. Kan vara nära sprut flera gånger om dagen men slutar alltid innan sprut. Det är jätteskönt att vara ”nära”. De 3 sekunders extra njutning som utlösningen innebär klarar jag mig utan. en gång i veckan knullar jag med min sambo och sprutar långt inne i fittan. Det är extra skönt när jag retat kuken en hel vecka. Sen börjar jag om och förbereder kuken för nästa knull. Behöver ett blått piller för att bli stenhård som i ungdomens dagar. Använder sildenafil actavis 100 mg. Funkar perfekt utan biverkningar. Fler som runkar utan sprut?
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Du är inte ensam att njuta utan att pruta, är 71 år och runkar dagligen utan sprut. Kan spara mig en vecka, vet om jag sprutat så tar det några dagar få lusten åter. Brukar knipa mig till en orgasm i bland, är inte lika intensiv som när man sprutar men skön,
Sildenafil tar jag i bland om jag vill gå kåt länge och runka till nästan sprut, till slut så kan jag inte hålla det inne utan bara låta orgasmen komma, oberoende på vart jag är.
Är så otroligt skönt känna orgasmen sakta komma, den går bara inte att hejda, sker ofta ute på tomten som jag kommer, gått naken en hel dag på tomten gör sitt.
Detta att känna hur kuken sväller lite extra och en intensiv kramp i kroppen är det bara greppa och runka. Filmar jag mig samtidigt brukar orgasmen bli underbart skön.

Sprut
 
Last edited:

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Du är inte ensam att njuta utan att pruta, är 71 år och runkar dagligen utan sprut. Kan spara mig en vecka, vet om jag sprutat så tar det några dagar få lusten åter. Brukar knipa mig till en orgasm i bland, är inte lika intensiv som när man sprutar men skön,
Sildenafil tar jag i bland om jag vill gå kåt länge och runka till nästan sprut, till slut så kan jag inte hålla det inne utan bara låta orgasmen komma, oberoende på vart jag är.
Är så otroligt skönt känna orgasmen sakta komma, den går bara inte att hejda, sker ofta ute på tomten som jag kommer, gått naken en hel dag på tomten gör sitt.
Detta att känna hur kuken sväller lite extra och en intensiv kramp i kroppen är det bara greppa och runka. Filmar jag mig samtidigt brukar orgasmen bli underbart skön.

Sprut
Mysigt
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Du är inte ensam att njuta utan att pruta, är 71 år och runkar dagligen utan sprut. Kan spara mig en vecka, vet om jag sprutat så tar det några dagar få lusten åter. Brukar knipa mig till en orgasm i bland, är inte lika intensiv som när man sprutar men skön,
Sildenafil tar jag i bland om jag vill gå kåt länge och runka till nästan sprut, till slut så kan jag inte hålla det inne utan bara låta orgasmen komma, oberoende på vart jag är.
Är så otroligt skönt känna orgasmen sakta komma, den går bara inte att hejda, sker ofta ute på tomten som jag kommer, gått naken en hel dag på tomten gör sitt.
Detta att känna hur kuken sväller lite extra och en intensiv kramp i kroppen är det bara greppa och runka. Filmar jag mig samtidigt brukar orgasmen bli underbart skön.

Sprut
Kul att det är fler som njuter på detta sätt. Vi som har gammelkukar måste hålla igen på sprutet
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har passerat 70 bast och är glad att fortfarande få erektion och en hård kuk. Runkar dagligen men låter inte kuken få spruta utan slutar nån sekund innan. Sprutar jag är kuken död till nästa dag. Kan vara nära sprut flera gånger om dagen men slutar alltid innan sprut. Det är jätteskönt att vara ”nära”. De 3 sekunders extra njutning som utlösningen innebär klarar jag mig utan. en gång i veckan knullar jag med min sambo och sprutar långt inne i fittan. Det är extra skönt när jag retat kuken en hel vecka. Sen börjar jag om och förbereder kuken för nästa knull. Behöver ett blått piller för att bli stenhård som i ungdomens dagar. Använder sildenafil actavis 100 mg. Funkar perfekt utan biverkningar. Fler som runkar utan sprut?
Jag har några år kvar till de 70, men det närmar sig snabbt.
Jag runkar minst ett par ggr om dagen, men sprutar inte var gång. Håller inte heller på tills jag nästan kommer, utan njuter bara av känslan av att dra i kuken och känna hur jag styvnar. Runkar till orgasm kanske 4-5 ggr i veckan. Knullar frun inte mer än 1-2 ggr varannan månad numera.
 

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
Jag har passerat 70 bast och är glad att fortfarande få erektion och en hård kuk. Runkar dagligen men låter inte kuken få spruta utan slutar nån sekund innan. Sprutar jag är kuken död till nästa dag. Kan vara nära sprut flera gånger om dagen men slutar alltid innan sprut. Det är jätteskönt att vara ”nära”. De 3 sekunders extra njutning som utlösningen innebär klarar jag mig utan. en gång i veckan knullar jag med min sambo och sprutar långt inne i fittan. Det är extra skönt när jag retat kuken en hel vecka. Sen börjar jag om och förbereder kuken för nästa knull. Behöver ett blått piller för att bli stenhård som i ungdomens dagar. Använder sildenafil actavis 100 mg. Funkar perfekt utan biverkningar. Fler som runkar utan sprut?
Så härligt att höra att du får knulla frun fortfarande. Jag är också 70+, runkar som du med veckans sprut på lördag eller söndag. Min fru la fittan i malpåse för många år sedan men haft turen och träffat par och fått knulla den vägen. Numera är det mer sällsynt.
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Så härligt att höra att du får knulla frun fortfarande. Jag är också 70+, runkar som du med veckans sprut på lördag eller söndag. Min fru la fittan i malpåse för många år sedan men haft turen och träffat par och fått knulla den vägen. Numera är det mer sällsynt.
Visst är det skönt att runka kuken till nästan sprut och gå och vara småkåt för jämnan. Kräver dock disciplin på konsten att låta bli att spruta
 

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
jag förstår vad du menar, speciellt svårt måste det vara när du har din fru i närheten, ser hennes härliga stjärt i bara trosor, i handduken efter duschen o.s.v. Då blir det marigt att hålla kuken i byxan. ;);)
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Visst är det skönt att runka kuken till nästan sprut och gå och vara småkåt för jämnan. Kräver dock disciplin på konsten att låta bli att spruta
den där disciplinen alltså, den är så svår. älskar känslan av att vara konstant småkåt, kuken snudd på halvstyv hela dagen med lite smårunk när man har en ledig minut eller två, försats smetad över både ollon och underkläder. känns som varenda tanke är centrerad runt kuken. otroligt härlig fas att vara inne i. men samtidigt är det så otroligt svårt att hålla mig ifrån att spruta efter en dag eller två.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag har passerat 70 bast och är glad att fortfarande få erektion och en hård kuk. Runkar dagligen men låter inte kuken få spruta utan slutar nån sekund innan. Sprutar jag är kuken död till nästa dag. Kan vara nära sprut flera gånger om dagen men slutar alltid innan sprut. Det är jätteskönt att vara ”nära”. De 3 sekunders extra njutning som utlösningen innebär klarar jag mig utan. en gång i veckan knullar jag med min sambo och sprutar långt inne i fittan. Det är extra skönt när jag retat kuken en hel vecka. Sen börjar jag om och förbereder kuken för nästa knull. Behöver ett blått piller för att bli stenhård som i ungdomens dagar. Använder sildenafil actavis 100 mg. Funkar perfekt utan biverkningar. Fler som runkar utan sprut?
Runkar också nästan dagligen och slutar precis innan utlösning, håller med dig att de sekunderna som utlösningen varar kan man spara på i mitt fall ca var 14 dag. Funkar utan hjälpmedel än så länge men blir inte lika hård som tidigare, bra att höra att sidenafil funkar utan biverkning.
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar också nästan dagligen och slutar precis innan utlösning, håller med dig att de sekunderna som utlösningen varar kan man spara på i mitt fall ca var 14 dag. Funkar utan hjälpmedel än så länge men blir inte lika hård som tidigare, bra att höra att sidenafil funkar utan biverkning.
Det funkar att runka utan piller men är så himla skönt att bli stenhård. Du kan besöka erektify.se. Där kan du få recept på piller av svensk läkare att hämta på valfritt apotek
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det funkar att runka utan piller men är så himla skönt att bli stenhård. Du kan besöka erektify.se. Där kan du få recept på piller av svensk läkare att hämta på valfritt apotek
Jag vill nog ha recept av en 'riktig' läkare som jag har fysisk kontakt med. En läkare på nätet har väl inte tillgång till min journal och kunskap om min övriga medicinska status? Man ska inte leka med medicin som är receptbelagd....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är 67 år och har en fru som fortfarande vill suga kuk och knulla varannan dag men det blir en runk varje dag ändå men sällan att jag fulländar det utan väntar med sprutet till frun. Men det krävs en halv 50 mg sildenafil för att det ska bli en hård kuk som duger till ett knull.
Var glad att du har en fru som vill suga. Jag är 66 och frun 65 och hon har aldrig tagit min kuk i munnen mer än ett par ggr i tonåren. Hon tyckte det var äckligt och fick kväljningar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag kan ofta runka utan att spurta är skönt iallafall. Kommit någon gång med bara tanken det skönaste var över min kusins bh, när jag passades hennes lägenhet hon var utomlands. Om en kvinna smeker mig kommer jag alltid antigen vaginalt eller oralt
analsex är inte riktigt någon favorit.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
spruta när man spurtar . . . o_O (det har nog Gunde Svan erfarenhet av . . .) .
 
Last edited:
Toppen