Runka utan att spruta

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu var det nog rekord. Har runkat i 10 dagar utan sprut. Idag var det dags för belöningen. Sprutet. Lutade mig tillbaka i favoritfåtöljen, naken. Runkade kuken hård och kollade på porr. efter 1 timme var det dags. Sprutade en kaskad sperma på magen och ända upp mot halsen. Inte dåligt för en kuk som passerat 70-strecket. Så himla skönt. Slickade i mig det mesta och kuken slaknade så sakta. Nu gäller det att ladda om inför nästa tömning.

bengt

Ny medlem
Jag har passerat 70 bast och är glad att fortfarande få erektion och en hård kuk. Runkar dagligen men låter inte kuken få spruta utan slutar nån sekund innan. Sprutar jag är kuken död till nästa dag. Kan vara nära sprut flera gånger om dagen men slutar alltid innan sprut. Det är jätteskönt att vara ”nära”. De 3 sekunders extra njutning som utlösningen innebär klarar jag mig utan. en gång i veckan knullar jag med min sambo och sprutar långt inne i fittan. Det är extra skönt när jag retat kuken en hel vecka. Sen börjar jag om och förbereder kuken för nästa knull. Behöver ett blått piller för att bli stenhård som i ungdomens dagar. Använder sildenafil actavis 100 mg. Funkar perfekt utan biverkningar. Fler som runkar utan sprut?
Ska testa det, är 70 år

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Är 54år kan bli riktig hård med hjälp tex bra porr men finns inte så mycket där är min fantasi bättre. Runkar ofta utan att komma om någon på tv som jag gillar, Tina Nordström känd som Mat Tina är en favorit.
Finns även några kända svenska kvinnliga idrottare tänker inte nämna några namn pga haft sex med en av dem, var mer sex än kärlek. Har försökt att onanera med en kvinna men efter kanske 20minuter kanske är hon klar kommit två gånger, förstår inte det här utan att komma det är ju meningen enligt en fd kvinnlig äkskare.

Larsa

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag runkar oftast utan att komma. Ronkar på morgonen varje dag i en till en och en halv timma. Smeker kuk, pung, lår å rumpa och älskar den halvstyva kuken eftersom den följer med i rörelserna. Försatsen sipprar ut efter ett tag och ökar kåtheten. Älskar att visa upp min kåta kuk i ett cam-möte Där jag njuter av en vacker kuk och en killes kåthet. Ligger gärna å runkar å smeker mig tillsammans med en kille och drar ut på det hela för att inte komma.

Toppen