Runka

T

tåmten [slutat onna]

Gäst
Använder högran om det ska runkas samtidigt som man tittar på porr.Högran får äran oxå när det sprutar :D. Vänstran om man skriver på datorn, eller om högran är lite trött och behöver vila. Flashlighten om det ska vara skönt eller lite variation. Använder dock hela handen med ett stadigt tag om kuken.
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Som nyss skrevs, variation är skoj. Tre fingrars greppet tycker jag är skönt gärna när ollonet är halt av försatsen, brukar smörja kuken med glidm, eller försats om det kommer mycket. Det är härligt när det är halt.
ibland tycker jag att det är skönt att smeka sig själv tills det SPRUTAR när jag har t ex när jag har jeansen på mig (inte att rekomendera när man är inte kan byta kalingarna efteråt) eller något man tycker man ser sexig ut i, gillar att se på mig själv:cool:
 

runkboy

Aktiv medlem
Kön
Man
testa att runka med vänsterhanden om du är högerhänt,det känns som om någon runkar åt dig[:0]
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Runkar för det mesta med vänsterhanden. Tycker det är skönare än med högern, vet inte varför. Det blir mest HELA handen då.
 
Ö

örn - vill inte vara med

Gäst
runkar för det mesta med tre fingrars greppet det är skönt
 

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
Prova att runka i ett par joggin eller aerobicsskor, låter helt sjukt men är hur skönt som helst. Gärna en lite mindre storlek typ 37-38 (syrrans funkar för mig.. :oops:)för då är det riktigt skönt när ollonet stöter mot kanterna i dojan.

har faktiskt testat syrrans kompis skor för länge sen, hon hade små fötter. joggingskor är ju oftast vadderade på insidan, så det var jävligt skönt, och kuken slank in jättelätt på något konstigt sätt...
 
Toppen