runkade hos en kompis!

runkfreak

Ny medlem
Kön
Man
jag ska berätta om ett pinsamt minne.
Det var när jag var 15 år.
Jag var hos en kompis.
Kompisen skulle gå ut och göra en grej.
Eftersom jag visste att han skulle vara ute en stund så passade jag på att runka.
Det jag inte hade räknat med var att hans morsa skulle komma hem.
När jag höll på som bäst hörde jag ytedörren öppnas.
jag trodde det var kompisen som kom tillbaka så jag drog inte upp brallorna utan fortsatte.
Efter en stund så hörde jag fotsteg komma mot hans rum.
Gissa om jag skämdes och blev röd i ansiktet när jag såg han morsa komma genom dörren.
Hon sa inget till mig utan hon lämnade rummet.
Det dröje ett bra tag innan jag var hemma hos honom igen.
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Hahaha......jag hade dött....tänk att se henne i ögonen sen... =D


---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Men hej - är du tillbaka och pratar med dig själv igen (runkfreak/-gubben, datamannen, pillevipmannen etc). Det pinsamma med dina historier är att de är påhittade. För *så* pinsam kan du inte vara så att du råkar i klistret oftare än jag läser tidningen. Eller? Suck...
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
g-mannen om du har sånna kommentarer så håll dem för dig själv det e ändå ingen som vill höra på dem

yeah baby!
 

Jockern

Ny medlem
Kön
Man
G-mannen håll dina dumma kommentarer för dig själv jag känner folk och har själv varit i mycket värre situationer(förlåt stavningen kom inte i håg hur situationer stavades:))

Kåt kille
 
Z

Znüzkiz -LÅST-

Gäst
Originally posted by G-mannen

Men hej - är du tillbaka och pratar med dig själv igen (runkfreak/-gubben, datamannen, pillevipmannen etc). Det pinsamma med dina historier är att de är påhittade. För *så* pinsam kan du inte vara så att du råkar i klistret oftare än jag läser tidningen. Eller? Suck...
 
Toppen