Runkade i 3½ timmar precis..

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
...och nu sitter jag naken, svettig, trött, slut
och väldigt frustrerad..och önskar att man kunde
fått en orgasm...men näää...istället ska man försöka
lägga sig nu...kåt som fan...

*sur*

*irriterad*

*avundsjuk på de flesta här inne*

[:cool:]

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
De antidepressiva tabletterna jag tar har den biverkningen...att det är svårare att få stånd,
bibehålla stånd...få orgasm...minskad känsel och så. Är hur kåt som helst, men behöver
mer inspiration än förr...suck..

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mulliga märta

var tillsammans med en snubbe som hade dina problem....är inte skoj alls det där......*ger en kram som tröst från Märta*

Tack :)
Hur gick det för er då? Din drift verkar inte nådig...rätt jobbigt med/för honom då antar jag..och för dig....
Hittade ni ngt som funkade extra bra?
*kram tillbaka*

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
haha typ som mina rekord, sitter och slösar många timmar ibland innan utlösning... när man borde sova osv :D

hehe
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Elgen

haha typ som mina rekord, sitter och slösar många timmar ibland innan utlösning... när man borde sova osv :D

hehe

Jo...men som du säger..."innan"...du får utlösning ju... =/
Rätt jobbigt om man inte får det efter 3-4 h :p




---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
[maroon]När man äter antidepressiva mediciner så är det oftas en biffekt av den medicin som ökar serotoninhalten i hjärnan. Detta är en mycket irriterande biverkning av medicinerna, och jag har läst om flera killar som hållt på med självskadande beteende för att de haft dålig känsel i könsorganen. Dessutom så har jag hört att sexualdriften kan bli starkare då orgasmer faktiskt kan minska depressiva tillstånd till en viss del en begränsad tid, då flera lyckohormon frigörs i kroppen.
Själv skall jag diskutera med en läkare om jag kan pröva att hoppa över melatonin dosen en natt och köra en onanisession, för jag har läst om att orgasmer ger ut ett sömnliknande hormon, kanske naturligt hjälper kroppen att tillföra melatonin på kvällen. Sexualdriften har många positiva effekter på hälsan, så länge det inte orsakar problematiska beteende eller blir beroendeframkallande, onani kan bli beroendeframkallande vid överdriven onani. [/maroon][/size=4]
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Jag brukar sitta och dra ut på min orgasm så pass att jag haft stånd för länge. flera gånger har det gått så långt att kuken svullnat till lite. jag menar samlingar av blod som lägger sig i förhuden. Svårt att ge sig när man vill hålla igång för länge..
normal sitter jag minst 2 timmar och runkar när jag kan komma efter några minuter..


kåt kille i småland
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Jo men har hänt flera gånger att det blivit för länge. öm i kuken sen och det har hänt mig en gång att den svullnade som fan. ringde t o m akuten och frågade om råd..
fick höra att sålänge jag kunde pissa och dra förhuden över ollonet utan nån riktig smärta var det antagligen lugnt och jag kunde vänta med att komma in..
fan man blev lite orolig där ett tag..
Stackarn såg ut som han hade fått en tennisboll uppkörd i urinröret..
fast då runkade jag i fem timmar.. kan ju tillägga att det gjorde ont i kulorna när det gick sen.. fan trodde dom skulle med ut..

kåt kille i småland
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Ja, runkar man FÖR länge kan det göra ont när man sprutar. Men ibland gör det bara saken skönare att det svider lite...
 
Toppen