runkar för första gången....

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by andyg

Dallabralla, har du nån skön fantasi på gång eller kollar du på porr. Själv fantiserar jag om en het natt med grannens sexiga dotter.

Nice! hehe nej själv kollar jag bara porr :p. HUr ser dne här dottern ut ? :p

Alla gör det, alla ska.
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by andyg

Hon är kanonsöt, har mellanblont axellångt hår och lagom kurvig kropp. Ganska små bröst men fasta och fina. Senast jag såg henne hade hon tajta jeans och när hon böjde sig fram med ryggen mot mig skymtade jag ett par svarta trosor ovanför jeanskanten.

Nice :)

Alla gör det, alla ska.
 
Kön
Man
sitter med svullen fitta och läser era härliga mess:oops:
kåt som bara den...mmm underbart att smeka klittan och låta fittsaften rinna ur mej....mmmm
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Sitter här med en hård stake och har runkat ganska många gånger när jag läser andras inlägg i detta forum. :)
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Onani kan orsaka blindhet!
(Varningstext "typ cigarrettpaket" som borde stå på "korven")


Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by virtuosen

Onani kan orsaka blindhet!
(Varningstext "typ cigarrettpaket" som borde stå på "korven")


Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..

Kan ju bara säga att min syn är det inget fel på. Har runkat de senaste 25 åren:):):)

Keep on going!!
 
Kön
Man
sitter här morgonkåt....f-n va ni gör mej kåt av era inlägg:p
vaknade av att jag smekte fittan i sömn....klittan står rakt ut steg ur sänge och då rann safterna sakta ner för mina lår...så blött och längtar efter att få komma...ska hålla mej länge idag...njuta och kladda ner mej med fittsat..de bultar i fittan och hela vulvan står rakt ut...även om jag är mullig så är fittan som en boll av kåthet..önskar jag hade en kamera så ni kunde se...sååå skööönt

mm.......
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
mulliga märta !
När jag läser ditt senaste inlägg blir jag så hård och kåt så jag måste bara runka. du kan skaffa en webcam

Kåt
 
Toppen