Runkar i bilen när jag kör....

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Hej alla kåta! Jag tycker det är så skönt att ha kuken nära till hands när jag kör. Runka den på väg till jobbet, hem från jobbet. Sprutar ju rätt sällan men så skönt att fantisera lite och göra den kåt. Ser det lite som förspel till övrig sex, onani eller med frun. Jag kan väl inte vara ensam?
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!
Det är klart det finns fler som runkar i bilen. Jag gjorde det när jag hade en sådan tjänst där jag reste mycket. Runkade säkert 3 -4 gånger per dagen i bilen. Jag sprutade kanske inte så ofta i bilen utom när jag hade kondom. Oftast så stannade jag på en del utvalda P-platser och gick in en bit i skogen och runkade. Minns att jag hade kanske 6-7 runkplatser som jag ofta besökte och hade det mysigt. Jag lämnade kvar en del runkmateriel till andra att upptäcka, I en del fall lämnade dom meddelande till mig och vi utbytte ibland lite saker. Det var en härlig tid, nu har jag en helt annan tjänst och där innefattar det ingen direkt bilkörning :-(
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Någon som bor efter vägen Munkfors - Stöllet- Malung -sälen -särna? Träffas och leka ihop? Åker innan 10 på onsdag
 
Toppen