Runkar med fötterna bakom huvudet.

humanknot

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Är en kille som gillar att göra det när jag
ligger med fötterna bakom huvudet....(vig)..
Har även fått hjälp när jag legat så....

mvh: Humanknot
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det här låter ganska jobbigt att ha fötterna bakom huvudet när du runkar eller vad du gör, vad är det som får dig att hålla dig till detta?:)

Kåt runkare
 

humanknot

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Det kanske låter jobbigt....men jag är ganska vig..
vet inte varför jag gillar att göra det då...


Originally posted by Wankie

Det här låter ganska jobbigt att ha fötterna bakom huvudet när du runkar eller vad du gör, vad är det som får dig att hålla dig till detta?:)

Kåt runkare
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Även om du är gansak vig måste du väl veta varför du håller på så?:D:D
Originally posted by humanknot

Hej!
Det kanske låter jobbigt....men jag är ganska vig..
vet inte varför jag gillar att göra det då...


Originally posted by Wankie

Det här låter ganska jobbigt att ha fötterna bakom huvudet när du runkar eller vad du gör, vad är det som får dig att hålla dig till detta?:)

Kåt runkare

Kåt runkare
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har inte testat detta förr, men vet att jag testade ett annat tips, där man låg på rygg och sträckte upp benen mot taket vid orgasm. Rekomenderat. Känslan är rent underbar.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Tackar för tips!

Har ett flertal gånger legat på sängen och liksom rullat halvvägs bakåt, så tårna/knäna hamnar i madrassen och jag har kuken rakt ovanför ansiktet. Det är något jag gillar. Satsen hamnar dessutom lätt i munnen. Jättepraktiskt, inget kladd i sängen. :)
 

dirtycumlover

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon som har legat med fötterna uppemot väggen och sprutat sig själv i ansiktet nån gång??? Ska nog testa för kul skull!!!:p
 
Kön
Man
Ja, som jag skrev så har jag gjort det i min ungdom. Det kan vara värt att prova men det gav inte mig så mycket mer än sats i ansiktet och munnen.

En varning är på sin plats. Tänk på att ryggen kan ta skada!
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Hehe testat några gånger.. Tycker jag blir kåtare på nått sätt när jag ligger så, dock ligger jag som en bakåtkullerbytta :)P) sprutar dock alltid vid brösten (eller går jag upp innan de komemr) o inte i ansiktet.
 
Toppen