Runkar ni med eller utan porr?

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Är jag ensam hemma och har tid för att runka ostört blir det ofta någon slags porr. Men det är skönt att ligga på sängen och bara fantisera också. Det kan vara lika upphetsande det.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är olika men oftast med, tittar gärna på japanska porrfilmer där är kvinnorna oftast inte rakade, jag gillar hår på fittan. Ofta är det textade på engelska men som vanligt är det ganska tunn story så på de flesta porrfilmer.
Kunde var bra med lite bättre story inte bara sex men det är väl de som säljer.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har blivit en del kvinnor som onanerar. Amatörer är bäst att titta på kvinnorna där brukar komma på riktigt. Bilden kanske inte är den bästa men att kvinnan njuter går inte att ta fel på, inte alla filmer men man får söka.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har blivit en del kvinnor som onanerar. Amatörer är bäst att titta på kvinnorna där brukar komma på riktigt. Bilden kanske inte är den bästa men att kvinnan njuter går inte att ta fel på, inte alla filmer men man får söka.

Gillar att titta på tjejer som onanerar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Porr kan hjälpa men min fantasier är bättre.
De kanske inte är helt rumsrena men det är fantasier. När jag växte upp fanns det tidningar och lite senare VHS filmer inte porr som nu noveller och filmer på nätet, så jag kommer snabbare med fantasiens hjälp.
Men ibland hittar jag en bra film som jag sprutar till. Birgitte Söndegård i Zorn har fått sprut idag.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Piff å Paff å dom?

Föredrar Brigitte (Bardot) framför Birgitte (Söndegård) - dvs 1950/60-talets Bardot!! Naej, mina fantasier är liksom uttömda så jag måste ha lite eggande rörligt material framför mig , men gillar inte nätet för det blir så ryckigt och låser sig och skit, lugnare att slänga in en dvd...
 
K

KjellKåt

Gäst
Porr blir det i bland men gillar sex noveller som folk har skrivit privat. Kan även bli lite tillsammans med någon kompis på nätet, byta bilder eller visa oss online med en runk i bland.
 
Toppen