Runkar offentligt

trombias

Medlem
Kön
Man
Just nu sitter jag och skriver naken med stenhård kuk.
Min granne som är 61årv och änka brukar ringa på och be mig hjälpa henne med att betala räkningar via internet och en massa annat som ska hjälpas med.
I början när hon ringde på så öppna jag alltid i kallingar för att se hennes reaktion- INGEN.
Sedan vågade jag mig på att låtsas att man var på väg in i duschen och bara hade en liten liten handduk som skydd- OOJ KOMMER JAG OCH STÖR? haha nääää.
Nu har det gått så långt att jag öppnar oftast inte dörren längre, utan hon kliver bara in när det är ngt hon vill ha hjälp med.
I 9 fall av 10 så sitter jag naken vilket jag ALLTID gör hemma, ofta vid datorn.
Hon kommer in och snackar lite och tackar för lånet av olika saker och ber om hjälp med andra.
Runkar ofta när hon kommer in och då frågar hon om det är skönt :)
Såklart är det det.

Det är sååå jävla skönt att runka helt öppet inför henne och gå omkring med kuken i vädret och hon tittar på den och ler och allt är frid och fröjd.

Har inte vågat gå längre än såhär.
Men jag har sprutat med henne sittandes bredvid och titta på många gånger :)
Ja det var väl detta jag ville säga.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Det låter ju inte alls tokigt. Jag var med om ett liknande fall när jag var 21 år. Min granne var väl i 55-60 och jag kom hem sent en kväll från krogen och hade tappat mina nycklar. Jag ringer på hos grannen som troligtvis låg och sov, hon öppnade dörren och jag ber få ringa hem till mina föräldrar om dom kunde komma med mina extranyckel. Men hon föreslog att jag skulle sova hos henne på soffan till morgonen så kunde jag ordna upp allt då. Snäll tanke tänkte jag!. Hon tog fram ett täcke jag kunde låna. Hon gick och la sig sen. Jag kunde ju inte sova så jag gick ut till köket och satte mig på en stol. Efter en stund funderande började jag runka när jag satt och tittade ut genom hennes köksfönster. Det var lite mysigt tyckte jag. Strax där efter hörde jag en röst från hallen, Det var granntanten! Hon frågade mig om hon fick se på. Halvfull som jag var så var det inga problem för mig. Hon tittade på mig en stund och jag såg riktigt hur kåt frustrerad hon blev. Det slutade med att vi gick till sovrummet och hon började suga av mig en stund innan vi hade samlag. Hon var riktigt jäkla trång och skön( jag har än idag aldrig stött på trängre fitta). Vi knullade resten av natten. Efteråt så hade vi sex ofta så länge jag bodde kvar där. Varade väl nå år tills jag skaffade tjej och flyttade. Idag borde hon vara 80 bast om hon lever haha.
Men det kanske inte är OFFENTLIGT runkande men men .. Det började ju offentligt i hennes kök :)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmmm jag runkar en hel del utomhus på allmänna platser. Det är ju visserligen inte meningen att folk ska se. De är snarare spänningen att folk kanske kommer se som gör det så hett. Vet inte om det kan klassas som offentligt runkande, men jag för det. :)

Låter assoft med tanten som bara går runt och tittar på. :p
 

tazzarna

Medlem
Kön
Man
Har hänt flertalet gånger att jag runkat ute medans jag väntat på tunnelbanan tidigt på morgonen skönast på vintern när kuken blir kall
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag rynkar ofta på offentlig duschar så andra kan se mig runka och ibland rakar jag min kuk först blir super kåt när andra,ser på när jag rakar och rynkar min kuk
 

OnanNord

Aktiv medlem
En sådan skön avslappnad grannsämja med någon dam, såsom den TS beskriver, hade jag älskat om det fanns oxå i mitt kvarter:).

Är lite allergisk mot alla risker för ofredande...inte ens spänningen är värd att någon tar illa upp i mina ögon om man är lite "oanständig"...men när nakenhet är accepterat i ens omgivning är det ljuvligt att strosa omkring som näcken.

Om någon dessutom tycker att inte bara nudisten är ok att beskåda utan att t om en sexuell lekfullhet på något sätt är trevligt att titta på...mmmm:p.

Oavsett om TS berättade en fantasi eller en sanning....en underbar historia jag gärna också upplevt alltså;)!
 
Last edited:
Ålder
32
Kön
Man
Har runkat i offentliga bastu samt duschar några gånger men som Onarnord säger så är risken att bli anmäld för förargelseväckande stor men dock kör jag handukstricket när jag sitter i basun och runkar. Sitter naken på handuken runkar och har halvahanduken intill mig och så fort någon öppna och kliver in slänger jag över handduken över skrevet och vips så har jag gömt allt vad jag höll på mig en sek tidigare. ;) dock så funkar nog bara detta p,g,a, jag har liten snopp, 10cm. När jag dock runkar i offentliga duschar släpper jag allt när någon annan kommer och vänder mig mot kaklet låter snoppen slaka till sig lite innan jag vänder på mig. Annars så är det ju inte hela världen att visa upp ett stånd heller vem som helst kan ju få det i duschen ;)
 
Toppen