Runkat med andra

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blir bara mer och mer sugen för var dag som går. Jag har slått fast att innan jag dör så sk jag ha sugit av minst en kuk. Det har jag bestämt.

Masturbation for Salvation
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Jo, att runka är ju naturligt, eller!!!??
Runka tillsammans med en kompis, hjälpa varandra till en skön orgasm, eller!!! Killar vet hur det är skönast att dra förhuden fram o tillbaka??? Sköna damer för ett gott knull, föraktas inte, men en manlig runkkompis o prakticera ömsesidig onani, är inte att förakta.... Reply
 

Sugen På Kuk

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla


Jag e ny her kul att se att andra osso e typ såm ja :))

jag har osso runkat mig stjälv , men inte andra , skulle gerna vilja det, t.o.m suga...

men man har ju hela livet på sig , så varför så bråttom =D:cool:
 

Sugen På Kuk

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla

jag e ny her ,men jag heter alex,och jag e 13 år,jag har runkat stjälv , men jag skulle gerna vilja runka andra, t.o.m suga...
men varför så brottom,man har ju hela livet på sig ^^
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Ser faktiskt inget bögigt i att runka tillsammans. Att suga däremot kan jag se lite som tvivelaktigt. Men jag vill i alla fall prova en gång. Sen kan jag bedömma om jag är bög elelr vad, typ.

Masturbation for Salvation
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja!!

Runkade med en polare i duschen efter gympan när ja va 13..ascoolt!!! ;) E helt såld sen dess. det e fett coolt att runka ihopa o jämföra..he, he, dom som inte testat vet inte vad dom snackar om!

Skulle va nice att runka med några schyssta grabbs ( å det borde det väl finnas gott om här)..

så kom igen killar!!! Snacka inte så mycke.. bara gör det! JAG E MED!!! :)
 

craazy

Ny medlem
Kön
Man
Att runka med kompisar är helt OK, men att runka av nån eller SUGA av nån annans kuk, det är fan bögigt alltså :/
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by raven

Behappy: Får se om jag gör nåt mer försök. känns ganska meningslöst för kompisen min är nog för mesig för att våga sitta och runka i samma rum som en annan person.

Shadow: Jag nöjer mig gärna med att bara sitta och runka tillsammans utan att röra varandra, men är man riktigt kåt spinner man (åtminstone jag) lätt vidare på vad man skulle kunna göra :)

Avslagen cola: En snygg kille med en härlig kuk har jag redan...mig själv :) För att förtydliga så är jag främst ute efter att polarn runkar åt mig och suger av mig, men man får väl räkna med att både ge och ta...dvs bjuda tillbaks lite själv också...

Varför är inte alla personer lika "öppna" som många i det här forumet är? Det är väl inte så märkvärdigt att två tjejkompisar sitter och smeker varandras fittor eller att två killkompisar runkar varandras kukar...? Den perfekta världen existerar inte...:)

Har du haft någon famgång med din kompis? :)
Jag håller med dig, varför är inte folk mer öppna!?
Synd att jag inte är din kompis, för då hade jag runkat med dig jag. :D
 

raven

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy
Har du haft någon famgång med din kompis? :)
Jag håller med dig, varför är inte folk mer öppna!?
Synd att jag inte är din kompis, för då hade jag runkat med dig jag. :D
Har inte hunnit träffa honom nåt mer sen dess, fullt upp med annat...
Ja det är synd, skulle vara roligt att ha nån att runka med :)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Men en liten sak raven som jag vill att du förklarar för mig.
Är det han som vill att du ska ta med dig porr till honom som ni ska sitta och titta på?
 

raven

Medlem
Kön
Man
Han har inte sagt nåt om det vad jag kommer ihåg. Vi har bara kollat på porrfilm en gång och då var det jag som var sugen så jag tog med en film.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by raven

Han har inte sagt nåt om det vad jag kommer ihåg. Vi har bara kollat på porrfilm en gång och då var det jag som var sugen så jag tog med en film.

Aha, jag förstår, men jag tycker verkligen att du ska ta med dig fler porrfilmer och titta på dem tillsammans med honom. :D
 
Toppen