Runkat med andra

raven

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Men en liten sak raven som jag vill att du förklarar för mig.
Är det han som vill att du ska ta med dig porr till honom som ni ska sitta och titta på?
Blev lite nyfiken nu :) Varför ville du veta det?
 
G

Guest

Gäst
Tjena gänget!

Jag är en ny kille här och tycker att det är intressant att se vad folk tycker.
Jag kan berätta att jag har inga böjelser mot kill-hållet, men jag var ute och besökte en väldigt god vän för ett par år sedan, och det blev väldigt annorlunda. Vi käkade och drack en del vin och öl till maten, och självklart kom vi in på sex. Varken han eller jag hade något fast förhållande då, och av någon anledning slutade det med en bastu och att vi sög av varandra efter att ha suttit i värmen och runkat. Efteråt skrattade vi åt det hela, men jag tyckte inte att det var då farligt. :oops:
En kuk är ju bara skin, precis som ditt finger.:D

Var och en får göra som den vill!

Ha det!


Halvgalen människa, i en helgalen värld!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by raven

Originally posted by behappy

Men en liten sak raven som jag vill att du förklarar för mig.
Är det han som vill att du ska ta med dig porr till honom som ni ska sitta och titta på?
Blev lite nyfiken nu :) Varför ville du veta det?

Bara undrade, för om det var han som ville att du skulle ta med dig porr som ni kunde titta på tyckte jag att det var lite knepigt att han inte ville runka till dem. :D
 

Fetkuken

Ny medlem
Kön
Man
Har runkat med andra killar fler gånger. Jag blir kåt av andra killar kukar, att känna och jämföra. Senast med en kille jag träffat via internet. Vi har träffats ett par gånger. Vi snackar och efter en sund blir vi kåta och då är det dags att börja runka. Det blir inte gärna så med kompisar, men vi har ju träffats för att runka så det faller sig naturligt att ta fram kukarna och börja runka. Det är gött att nån runkar ens kuk och det är lika gött att runka en annans kuk. Är lite avundsjuk bara, för han sprutar mer än mig. Men man blir jäkligt kåt av att hjälpa varandra.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
jo man kan ju bli lite avundsjuk. jag sprutar ganska lite skulle jag tro så jag blev lite avundsjuk av att se min runkkompis satts. Har inte provat att hjälpa till
 

Fetkuken

Ny medlem
Kön
Man
Att runka en kille med stor kuk eller som sprutar mycket är en häftig upplevelse, lite som man hade en bamse eller sprutade som en fontän. Extra gött om man själv blir runkad samtidigt.
 

batman91

Ny medlem
Kön
Man
ja har bara runkat me en kille, 2 ggr... Skulle vilja göra det flera gånger, kanske tom suga kuk...

Blir upphetsad bara av att tänka på det!!:D
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
När jag var i 15-18 års åldern så var vi ett gäng grabbar som brukade samlas och i en källarlokal där vi hade en massa porrtidningar och bilder på nakna tjejer, vi kallade det för runkklubben, för det var vad vi gjorde där. När vi var där så fantiserade vi oss kåta när vi satt och bläddrade i tidningarna sen brukade vi nästan alltid grupprunka, det tycke vi var så jävla upphetsande. Jag tycker fortfarande att det är upphetsande att se när andra killar sprutar.
Nu för tiden så tycker min tjej om att se mig runka och det gör mig skit kåt att stå runka framför henne. Ibland ligger även hon och onanerar framför mig när jag runkar för henne, sen brukar vi avsluta det hela med ett härligt knull
 

stort behov

Medlem
Kön
Man
Har verkligen tänkt mycket på att få runka av någon på senare dar. Är något av en fantasi jag har, ser mig ändå inte som bi. Alla har vi förbjudna fantasier.
 

Professor_IQ

Ny medlem
Kön
Man
Att bli runka av någon annan eller bli avrunkad själv är jätte skönt! Och jag tycker inte att det är speciellt "bögigt" heller, jag tycker att de som tycker att det är "bögigt" ska testa först och prata sen [^]
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag har varit nyfiken på att runka med andra män ganska länge, ända sedan tonåren. Det har aldrig blivit av tyvärr. Det jag är nyfiken på är att utbyta runktekniker, se hur en annan man påverkas av mitt sätt att runka och känna hur det känns med hans runkstil. Sugandet är inte så intressant, vilket kan ha att göra med att jag inte tycker det är så skönt att bli avsugen. Det kan också vara intressant att prata riktigt ingående om sex med en eller flera andra män.
 

d-man

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har prövat att runka med andra killar... tycker att det är häftigt av flera anledningar - att jämföra kukarna, kåtsnacka, kolla porr ihop och så... bara rent sexuellt och schysst med en runkpolare eller ännu hellre i grupp... skulle gärna hitta fler killar här som är sugna på det.
 
Toppen