Runkat tillsammans med Polare under Tonåren

ManyaNovio

Välbekant medlem
Runkade som tokar med min kompis när jag var yngre. Vi hade på olika sätt snott ihop en ansenlig mängd porr tidningar och magasin. Sen när vi blev lite äldre hyrde vi porrfilm. Vi sög av varandra ganska ofta också. Några gånger så provade vi att knulla men mest runk och sug.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig med polare, men däremot ett par gånger med ett par kusiner (aldrig båda samtidigt) när vi precis började upptäcka sex och att vi kunde få stånd.

Med den äldre av dem var det lite pinsamt. Vi gjorde det bara två gånger, en gång i varsin säng i sommarstugan, och då kom i alla fall inte jag. Däremot kom det en del okontrollerade andetag och små frustningar från honom som jag tror var att han kom. Han sprutade inget än, så det var svårt att säga.

Andra gången var när vi var ute och klättrade i berget som fanns i närheten. Då var det nog mest jag som runkade. Jag sa något om att jag var sugen (vi kan ha pratat om tjejer som var snygga, jag minns inte riktigt), och drog bara fram kuken. Tonåring som man var tog det typ två sekunder innan jag var stenhård, och sprutade inte långt därefter.

Efteråt frågade han om jag brukade spruta eftersom han aldrig hade sett det förut, men av någon anledning tyckte jag det var pinsamt då, så jag ljög och sa att jag aldrig hade gjort det förut. Jag var väl typ 14-15 (om ens det) och hade då sprutat i ett år eller så redan.

Med den andra kusinen (bror till den första) skedde det nog bara en gång. Vi sov över i en släktings lägenhet när vi skulle på nöjespark i en annan stad, och vi delade rum och en bäddsoffa som var stor nog för två. Det började med att han frågade på kvällen om det var okej att runka om han vaknade med "morgonklubba". Jag sa bara att det så klart var okej, och mycket riktigt vaknade vi båda med stånd. Han runkade och sprutade direkt i sängen (inte så fräscht så här i efterhand XD), men jag minns inte om jag själv gjorde det den gången.

Samma kusin bad mig några år senare om hjälp med att köpa porr på dvd eftersom han fortfarande bodde hemma och inte kunde ta emot post utan att folk undrade vad det var, medan jag hade flyttat hemifrån då. Jag såg förstås till att runka ordentligt till filmerna innan han fick dem (vilket vi så klart var öppna med varandra om att jag skulle göra).

Jag kan verkligen sakna den tiden, när sexualiteten bara var spännande och inte så uppbunden i min identitet som hetero-man. Inte så att jag tvivlar på min sexualitet i fråga om vad för personer jag vill ligga med i dag, men det vore spännande att klunna vara mer öppen med att bara njuta av sin kropp tillsammans, och låta det vara just bara njutning utan att behöva känna att man därför är attraherad av den andra personen.

Idag, drygt tjugo år senare har jag inga kill-kompisar jag skulle vara så avslappnad med. Möjligtvis en tjejkompis, men henne träffar jag knappt längre.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade tillsammans med en klasskompis när vi var runt 13. Blev flera gånger att vi sov över hos varandra och stannade upp tills de intressanta filmerna började på tv 1000 sen blev det runk och kukmätning och lite hjälpande händer ;)
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Som sextiotalist kan jag, och har redan gjort det här tidigare, konstatera att sammakönsupplevelser under uppväxten inte betraktades som homosex (som i princip var socialt osynlig) på något sätt utan snarare uppfattades som någon sorts initierande i vuxenlivet.

Idag, å andra sidan, sedan HBTQ-konceptet etablerades, förefaller medvetenheten vara större rörande olika sexella inriktningar. Många kanske upplever - retroaktivt - att de höll på med homosex på en experimentell basis och kan ha issues kring denna insikt. Speciellt individer med bakgrund ur mindre bildade miljöer besväras av detta eftersom de tycker att sammakönsupplevelser är "bögiga" och därmed "omanliga". (Personligen tycker jag att det "omanligaste" som finns är dagens svenskar - toffelhjältar i kvadrat...)

Långt citat.

Det var nog inte bögit förr. Tonen var liksom man tager vad man haver. Det funkade ju? Sen tror jag nog inte det är så stor skillnad mellan kompisar idag. I grupp så är nog tonen en annan.
Vi hade när vi bytte om på idrotten på mellanstadiet ordentliga runk tävlingar och där hjälpte man varann en hel del
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat med 1 kompis, vi runkade även varandra samt sög nån enstaka gång, samt analt. Med en annan kompis så kollade vi ofta i porrtidningar tillsammans, givetvis gömda i skogen, men vi runkade aldrig ihop. Utan när vi var tvungna att lätta på trycket så gick vi iväg och gjorde det själva. Sen berättade vi vilken bild man sprutat till.
 
Last edited:

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Vi runkade nog inte direkt ”öppet”, men såg ju porrfilm ibland när vi sov över hos en kompis som hade tv1000. Runkade då under varsitt täcke medan vi såg filmen.

Ett minne jag har är en klassresa när vi var 15 år och bodde då 6 killar i ett rum. En av killarna hade tagit med sig massa porrtidningar så kvällarna spenderades med skicka runt dem och runka. De flesta runkade under täcket, men en av killarna ställde sig på knä på sängen la ut en handduk. Han hade stor kuk och sprutade rejält, misstänker han ville vissa upp sig lite.

Låter spännande.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Vi var i en kompis stuga,jag hade tagit med ett gäng tidningar. Vi åkte nog moppe.Jag vet att kompisen ovanför mig i våningssängar,undrade varför sängen skakade ...Jag tog det himla lugnt,men endå... ..Sprutade innanför täcket tillslut.
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja runk på luckan under lumpen skedde titt som tätt. Ofta hörde man lite prassel från nån tidning efter släckning o sen dova stön efter ett tag o lite pappersljud med avtorkning . Ibland satte nån på en porrfilm på tvn som vi låg o kollade på o smekte under täckena. Vissa inkl mig själv runkade o tömde på luckan medan vissa fick hastiga ärenden till toalettutrymmet. Kunde även höras stön i dessa utrymmen övriga kvällar också. Vi hade ett gemensamt skåp på luckan med lite diverse bla kondomer. Bra att ha för mindre kladdiga runk men framförallt vid utegångskvällen mitt i veckan.
 
Last edited:

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ja runk på luckan under lumpen skedde titt som tätt. Ofta hörde man lite prassel från nån tidning efter släckning o sen dova stön efter ett tag o lite pappersljud med avtorkning . Ibland satte nån på en porrfilm på tvn som vi låg o kollade på o smekte under täckena. Vissa inkl mig själv runkade o tömde på luckan medan vissa fick hastiga ärenden till toalettutrymmet. Kunde även höras stön i dessa utrymmen övriga kvällar också.

Tidningar var tider det.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja runk på luckan under lumpen skedde titt som tätt. Ofta hörde man lite prassel från nån tidning efter släckning o sen dova stön efter ett tag o lite pappersljud med avtorkning . Ibland satte nån på en porrfilm på tvn som vi låg o kollade på o smekte under täckena. Vissa inkl mig själv runkade o tömde på luckan medan vissa fick hastiga ärenden till toalettutrymmet. Kunde även höras stön i dessa utrymmen övriga kvällar också. Vi hade ett gemensamt skåp på luckan med lite diverse bla kondomer. Bra att ha för mindre kladdiga runk men framförallt vid utegångskvällen mitt i veckan.
Jag minns också tiden i lumpen. Att det hände att man kollade porrfilm. Att det var några som gick toan och runkade av sig. Men en lump kompis var jävligt irriterad på killen som sängen över. När det var dax Att sova. Då runkade han och stönade som bara den. Han sa till honom gå till muggen. Det hjälpte inte.
Sen gick man vakt över helgen. Då var man inte många. Det blev att kolla porrfilm och inte minst dricka öl. Gällde även där att smyga och ta ölen på toan. En lumparpolare var lite rädd ifall befälet skulle komma när han går i korridoren till toan. Jag sa till honom: Ta flaskan där fram och ta en herr tidning.
Jag höll på med fotografering och gillade labba. Fanns ett labb i en mindre gammal byggnad. Var där en till två gånger i veckan. Kunde Då runka av mig. Hade sällskap och vi hade skönt ihop på fredagen, när jag kom hem. Att spara sats hela veckan och komma, rejält på kort tid. Så det var bra sätt att förebygga det.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja runkade med 3 kompisar i tidiga tonår i våra sovsäckar Nör vi tältade på kompisens tomt en sommar . Vi pratade med varandra men visade inte varandra , de hördes o lite stön när de gick , vi skickade runt en toarulle , torkade oss själva i sovsäck . De enda man såg sedan var tussarna med toapapper bredvid oss, ja minns ja kom först . Vi pratade inte mer om det sedan
 
Toppen