runkbulle på G

fredde91

Ny medlem
Kön
Man
Hej,

Har dragit ihop ett gäng grabbar nu, hittils 6 stycken och vi ska träffas och pröva köra runkbulle. Blir spännande och inget som jag prövat innan. 18-21 år gamla är vi hela bunten.

Letar fortfarande efter fler deltagare, är du i rätt ålder, d.v.s samma som oss så hör av dig. Vi ska träffas i Vasastan, Stockholm.

Hur är det här på onanera. Hur många har prövat runkbulle? Någon som har några bra tips? Tips, historier och bra ideer som jag kan ta med till vår träff efterlyses.
 

fredde91

Ny medlem
Kön
Man
Nja, det blev ganska misslyckat tyvärr. Inte så många som dök upp, tror det bästa hade varit och försöka byta nummer och sånt innan. Nån enstaka som stod länge en bit bort från oss andra och tittade mycket, men som aldrig vågade gå fram och som stack längre bort när vi kom närmare. Nejmen, dålig uppslutning, men hann iaf med att testa lite nya saker med dom få som var där vilket ju aldrig är fel :p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Nja, det blev ganska misslyckat tyvärr. Inte så många som dök upp, tror det bästa hade varit och försöka byta nummer och sånt innan. Nån enstaka som stod länge en bit bort från oss andra och tittade mycket, men som aldrig vågade gå fram och som stack längre bort när vi kom närmare. Nejmen, dålig uppslutning, men hann iaf med att testa lite nya saker med dom få som var där vilket ju aldrig är fel :p

Spännande att höra hur många som kom och vad som hände - detaljer gör detta till en uppkåtande novell. / I
 

fredde91

Ny medlem
Kön
Man
nya saker som testades var framförallt att jag aldrig runkat med andra killar tidigare, men det var nice och ska definitiv göras fler gånger i framtiden :p

Men överlag ganska misslyckat, bangningsfrekvensen blev långt högre än vad jag trott helt enkelt. Något superporrigt blev det inte, tror tyvärr att förnedringsmomentet avskräckte lite, kanske hade gått bättre utan "förlorare". Grupprunk är ändå sexigt och skulle lätt vilja testa igen, eller få till det med många deltagare liksom.
 
Toppen