Runken i duschen

kukbulan

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte dela med mig av ett minne jag har från när jag var ca 15-16 år. Alla vet väl att man är konstant kåt i den åldern...

Den här dagen hade jag varit och köpt en porrtidning och var sprängkåt och väldigt runksugen. Men jag kunde inte gå hem och runka för familjen var hemma. Genom skolan hade jag ett årskort till ortens sporthall som låg i anslutning till skolan. Sportgallen var alltså tillgänglig för allmänheten med tennishallar, osv och även ett gym.

Eftersom jag hade ombyte med mig gick jag dit. Det var en vanlig vardagseftermiddag och jag visste att det skulle vara i det närmaste tomt. Hur som helst så hade jag att grymt skönt runk på toaletten i omklädningsrummet. Efter det gick jag runt ett tag i gymet och lattjade på lite innan jag bestämde mig för att det var dags att bege sig hemåt.

Klädde av mig i det nästan tomma omklädningsrummet (det var bara en till som hade sina kläder hängandes där). När jag stod i duschen och tvålade in kuken började det hända saker igen och den reste sig igen i all sin prakt...

Bilderna från den nyligen inköpta p-blaskan bläddrade förbi på näthinnan och jag började runka igen. Vet inte riktigt vad som flög i mig men kåtheten var enorm och till slut stod jag under duschstrålarna och tokrunkade som en galning - jag var helt enkelt askåt. Samtidigt tände det mig att jag var på en offentlig plats och någon kunde ev. komma på mig. Själva risken tände mig men jag tänkte sannerligen inte låta det ske.......

Till slut låg jag på duschgolvet.... (sant!), särade på benen så mycket jag kunde och runkade med högerhanden samtidigt som jag smekte pungen med vänsterhanden. Vattnet strilade över mig och jag låg där och blundade och stornjöt.

Vet inte hur länge jag låg där, glömde bort tiden men så tyckte jag att jag hörde ett ljud... öppnade ögonen där jag låg på golvet, runkandes..... Och får se en kille, ca 20 år, stå i dörröppningen och blåstirra på mig!!!

Jag tvärstannade med runken och killen försvann som ett skott tillbaka in i omklädningsrummet! Jag reste mig på en gång och stod där under det strilande vattnet och skämdes som en hund. Jag kommer inte ihåg ocm jag runkade klart eller inte, men jag minns att när jag kom ut i omklädningsrummet stod killen och hade bytt om. Han var röd som en tomat i ansiktet när han såg mig komma in och hans blick gick direkt ner till mitt skrev... Han tittade bort på en gång och stormade ut därifrån.

Vet inte vem som var mest generad - han eller jag. Men jag tycker synd om honom. Han bytte om, fortfarande svettig efter sitt träningspass eftersom han inte vågade gå in i duschen... Förståeligt kanske eftersom det låg en grabb där på golvet och runkade... haha!!

Låter kanske som en otrolig historia men det är faktiskt sant! Och killen har jag aldrig sett igen...
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Hihihi..kan inte låta bli att fnissa när jag läste detta :D
Tycker oxå lite synd om killen som kom på dig men va fan, om han va runt 20 så tycker jag inte att han ska ha blivit så generad som du skrev. Inte helt normalt att hitta någon på golvet i duschen kanske men ändå...
Fnissar fortfarande :D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Hehe... Trevlig stund men lite otur.
Tokpinsam men ändå häftig grej att ha råkat ut för, undrar just vad killen som kom in tänkte!
 
Toppen