Runken (Ingen novell!)

goose

Ny medlem
Kön
Man
Jag satt och diskuterade med min gode vän Leo om runkeri och fick då denna idee om att skriva om olika "runkar" man drar. Ungefär som skitlistan fast runklistan..


Morgonrunken är först ut och den drar man givetvis på morgonen när man är stressad som fan. Man kanske går upp dom där 5 min tidigare för att kunna ligga i sängen och dra en jävel. Men det spelar ignen roll hur stressad man är så vill man bara bli klar. Vad säger man på jobbet när man kommer för sent?


Kvällsrunken.. Kanske en av dom mest kända och förekommer mest. Man kan i lugn och ro dra sin lilla runk och sedan somna in och vara helnöjd.


Tvåtimmarsrunken är när du hållt på i flera timmar utan att komma och när du väl kommer så funderar du efteråt "hur fan kunde jag slösa bort så mycket tid på en enda runk?".

Tvångsrunken förekommer antingen när du är trött eller så sjuk att du knappt orkar röra dig men du bara känner att du måste dra en jävel även fast det är fel.


Smygrunken, den absolut jobbigaste. Den gör du när dina föräldrar eller någon annan är hemma och du sitter på rummet framför datorn med lite pr0n och stressar fram din runk men hela tiden bevakar så ingen är i närheten av ditt rum i förhoppning om att inte bli upptäckt. Detta har en potential att bli tvångsrunk.


Toarunken, alla är hemma, du har verkligen ingen stanns att dra din jävel och du är cp kåt. Går då in på toa och skiter och sedan sätter på kranen på fullt ös för att dölja ev ljud och drar en jävel.


I duschen runken, rikigt nice.. inge kladd, inge stress, varmt och det glider på bra.


After shower runk, en av dom bättre.. Du sitter i handuken och drar en jävel till en riktigt bra pr0n.avi. (denna tackar vi leo för)


Before shower runk, du vet att du ska duscha och kan vara hur äcklig som helst innan du kliver in i duschen så du passar på innan duschen.


Drömrunken, någon annan gör det åt dig, förhoppningvis en tjej.


Ventrilorunken.. Du håller på lite lätt och rätt som det är ber dina vänner dig komma in på ventrilo för ni ska lira en match. Du är fortarande igång och kollar på en pr0n.avi samtidigt som dom pratar i ventrilo. "Dom säger skynda in!! Dom väntar!". Du sätter på mute och runkar utav bara helvette tills du kommer. Efter skämms du som fan och hittar på en sjukt dålig anledning till polarna som väntat, ex din halvdöda mormor ringde.


Emorunken.. Jag har själv inga erfarenheter av denna men såg att någon nämnde den i nån tråd på en annan community. Jag tror dock att detta är någon form av runk som förekommer hos EMOs. Dom använder antagligen sjuka tillhyggen som att vira en spikmatta runkt kuken o runka.

Så, har jag glömt någon så säg till!
 
Toppen