Runkminne Första gången på porrbio !!!

Någon som har liknande minne att dela med sig av. Vilken porrbio va din första gång ?


  • Total voters
    46

Garth65

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Snart tillhandahåller de gratis munskydd & handsprit och inte sååå gratis Anders Runktell-dockor i latex . . . :alien:

..jag skulle dock inte våga gå in å sätta mig på en p-bio i dessa tider - tycker det är obehagligt bara å åka buss . . .
Tyvärr måste jag hålla med dig.
Gillar hur du minns det gamla Göteborg som nu så här i efterhand käns mycket mer attraktivt än dagens nymoralistiska.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . kanske nämnde jag det förut, men tittade i en gammal GT från 70-talet och det var sida upp & sida ner med annonser för p-klubbar m live shows, p-biografer, ja, hur porrigt som helst - och det ansågs helt normalt! Varför skulle jag vara barn just då? Kunde det inte vara tvärtom??:(
 
T

Tophat

Gäst
Första gången min sambo var med på porrbio!!!!
Det här hände för 5 år sen jag hade länge pratat med min sambo att det skulle vara kul om hon kunde tänka sig att följa med och gå på någon porrbio men hon har alltid sagt att det vill jag inte göra. Vi tittade ganska ofta på porrfilmer hemma och vi var också hängivna nakenbadare och var ofta ute på Kärsön och solade och badade nakna och hon gillade att visa upp sig naken med en slät rakad mus och sina stora bröst 75F.
Och det hände ganska ofta att vi hånglande och hade sex öppet så att alla som ville kunde titta på och det var många män stod runt oss och runkade och frågade om dom fick vara med men det vart ett stort nej från min sambo.
Men en lördag när vi hade varit på Kärsön solat nakna och haft det skönt i solen, så äkte vi hem och duschade tillsammans och jag fick naturligtvis ett prä kyligt stämd i duschen och min sambo sa att du får vänta tills senare i kväll efter att vi har varit ute på stan ock käkat en middag. Så vi klädde på och jag såg att min sambo satt på sig en gördel med strumpeband och ett par snygga stockings jag en ny fin bh med halva kupor och en sexig klänning med djup urringning, fan vad sexig du skall vara i kväll så det måste bli en härlig kväll när vi kommer hem med mycket underbar sex.
Vi tog några stadiga drinkar hemma innan vi gick ut så var lite små runda under fötterna, väl uppe vid Fridhemsplan så gick vi på en italiensk restaurang och åt en god middag och delade på en flaska vin. Kyparen tittade ganska ofta ner hennes urringning och jag förstår varför eftersom hon hade en bh med halv kupa och bröstvårtan låg ovanför kupan.
Det vart ytterligare några drinkar innan vi lämnade restaurangen och promenerade Hantverksgatan neråt och vi kom fram till Manhattan porrbio och då kläckte jag ut mig, ska vi gå in och titta på lite porrfilm och till min förvåning så svarade ja det kan vi göra!
Så vi klev in och jag betalade inträde i kassan och bad om en handduk väl in så tog vi och hängde min sambo om sin tröja som hon hade runt axlarna o h jag tog av mig min kavaj och sen tänkte jag jag tar av mig byxorna också så där stod i kalsongerna och en T-tröja. Sambon tittade på mig ska du gå in sån där och jag svarade ja det ska jag men jag tycker att du kan ta v fig din bh och resten kan du behålla på så att du inte känner fig naken.
Så bh äkte av sen gick vi in och satte oss i den
Större salongen i en soffa och tittade på tre skärmar med olika porrfilmer jag drog ner mina kalsonger till knäna och började runka och min sambo hjälpte mig att runka och säg på min kuk samtidigt som jag skruvade på en av hennes bröstvårtor under klänningen.
Efter en stund då sa hon nu går vi och tittar hur det ser ut här inne så vi gick ut på vänster sida som var en lång korridor och efter några meter så var det en korridor till höger med många dörrar och hon frågade vad det var och jag svarade det är rum med glory hole och hon sa vi går in i ett av rummen och det var vad vi gjorde och stängde dörren efter oss.
Min sambo tyckte det var skönt att vi var ensamma hon gillade inte alla män som bara tittade på och följe efter oss så fort vi flyttade på oss, väl inne i båset så hörselorgan hur det klev in män i båsen bredvid oss så jag fällde upp luckorna på båda sidorna i båset och sa till henne att snart kommer det ut en kuk ut båda hålen och mycket riktigt det kom två hårda ådriga kikar ut ur hålen och min sambo sa, är det meningen att jag skall runka åt dom ja det är vad dom hoppas att du skall göra.
Så hon började att smeka deras kukar och runkade dom mjukt och fint känns härligt sa hon och efter en stund så gick det för en av männnen och då sa jag åt min sambo att dra upp klänningen och pressa fittan mot hålet och hon gjorde det h ut kom en hand som började att smeka hennes fitta och jag passade på att smeka hennes fitta bakifrån så att nu hade hon två män som pullade hennes fitta och jag kände den andra mannens fingrar i hennes samtligt som mina två gungats var inne i fittan jag vart otroligt kåt av att känna att ens annan hade sina fingrar inne i fittan.
Jag kände hur blöt hon vart så jag chansade på att nu vill hon knulla också, så gag sa att nu går vi ut ur rummet och går till något lugnare ställe så vi knallades runt och lyckades skaka av oss alla män som följde efter oss och så hittade vi ett rum som var alldeles svart inga skärmar inget lyse.
Vi gick längst in i rummet och jag ställdemig med ryggen mot väggen och höll om henne mot mig och så drog jag av henne klänningen och började kyssa och suga på hennes bröstvårtor och nu hörde jag att vi inte var ensamma i rummet, efter en stunds smekande av hennes clitoris så sa hon till mig det är någon som smeker min låt uppåt och svarade det är väl härligt och spånande, men hon svarade inte o v efter en stund så kände jag hans fingrar inne i fittan och den andra smekte hennes bröst, efter en stund så förstod jag att han var på väg att tränga in sin kuk i sambons fitta och det gjorde mig kåt och tog ett stadigt tag om henne och han tryckte in sin kuk och knullade sambon så att hon började andas häftigt och sa åhhh gud vad skönt och han drog ut kuken och sprutade.
Samtidigt som han dejt sin kuk så kom det en man till tryckte in sin kultklassiker roten och det vart en man till innan hon sa nu är jag färdig!
Men jag var fortfarande kåt så jag tog med mig henne tillbaks till biosalongen för där fanns det längst bak mot väggen en mindre sugarbänk så jag drog av klänningen igen och bad henne att luta sig framemot bänken och så tog jag ett stadigt tag om hennes höfteroch lät kuken sakta glida in i hennes blöta fitta och kullade henne hårt och sprutade en häftigt stor sats i henne samtligt som hon hade flera väder på sina bröst.
Sen gick vi in på toaletten och tvättade av oss och satt på oss våra kläder och tog en promenad hem och sambons kommentar var att det här kan vi göra om någon gång☹️
 
S

storbystfixerad

Gäst
. . . om det funnes porrbiografer kunde det nog varit trevligt...men jag kallar inte de här "båsinrättningarna" för biografer . . .

. . . Spikes menar nog gamla görgoa Biorama på södra allégatan alldeles invid Järntorget . . .

Vi hade en riktig porrbiograf i Malmö på 1970 talet. Det var Spegeln som då låg vid Triangeln. Gick ofta dit men vågade inte runka. Tyckte det var jobbigt att så många kunde se på. Det fanns gubbar som runkade utav bara f-n och det var svårt vad man skulle titta på.; filmen eller runkgubbarna. Man fick allt hålla tillgodo med "båsinrättningarna". Fanns många härligt "snuskiga"
butiker på Gamla Väster. På den tiden var det 8mm film. Fanns inget ljud i dom filmerna. Korta var dom också. Det var nog här jag runkade för första gången till porrfilm. Kommer inte ihåg vilket år det var.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Har faktiskt passerat Spegeln (såg biografen genom bilfönstret) men hade inte tid att slinka in.

Jo, alltför runkiga gubbs kunde vara jobbigt på porrbiograferna. Ingen skam i kroppen!! :(
 
M

MrTom

Gäst
På 60-talet var jag ofta på Londonbiografen som låg på Bryggargatan i Stockholm, där visade dom då porrfilm. Satt man sig längst bak kom det alltid nån gubbe som ville runka och suga kuken, oftast fick dom både runka och suga mig till sprut! Ibland sög jag själv när det kom någon yngre med stor kuk, fick suga en hel del kukar på den bion!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
På 60-talet var jag ofta på Londonbiografen som låg på Bryggargatan i Stockholm, där visade dom då porrfilm. Satt man sig längst bak kom det alltid nån gubbe som ville runka och suga kuken, oftast fick dom både runka och suga mig till sprut! Ibland sög jag själv när det kom någon yngre med stor kuk, fick suga en hel del kukar på den bion!

ÄNTLIGEN någon som verkar ha varit med lite längre än undertecknad - jag började ju springa på p-bios ibörjan på 80-talet . . . men porrfilm på 60-talet - då var det ju mest nudie cuties som gällde , ingen hårdporr precis . . . men gubbarna/killarna i salongen var uppenbarligen hårda! :cool:
 

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Fanns ett ställe i Stockholm på Tomtebogatan. Foxy tror jag det hette. Fanns flera Videobås där som jag aldrig låste. Bytte om till Sexiga Damunderkläder och små runkade lite, det dröjde inte länge förrän man fick sällskap och blev skönt avsugen.
 
Toppen