Runkning med andra i yngre år?

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Som ung tonåring på sommaren. Sov vi tält några kompisar. 4 st. I sovsäckar. Någon hade fixat fiban vi läste , efter en stund runkade vi i våra sovsäckar. ,ingen vågade visa , men vi hade med toarulle , efter en stund slängde vi ut kladdiga papper på golvet , så visst sprutade. Vi gemensamt. Även om vi aldrig såg varandra spruta . bafr väll liten tävling om vem som kom först , minns jag gjorde engång. , tror. De hände 3-4 ggr. Totalt. O lite stönade vi nog. Haha

Jolo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft 4 runkkompisar från ca 10-11 års ålder tills jag blev 15 år, blev massa porrtidningar, runk ute, i tält, stall, lador, källare m.m. bara runk o sug men skönt var det :) Nu i senare ålder så blir det runk på rastplatser, porrbios, ute m.m. lika skönt än när nån annan runkar av mig :)

Topperh

Ny medlem
Kön
Man
Vi var i runt 12-13 och ett par kompisar som var mycket ute och fiskade (nappade dåligt). Men det hände ju att kukarna åkte fram och så runkade vi ihop. Vi var ute och fiskade och badade i ett par somrar. Så det blev en del runkande. Även runkade varandra ett par gånger. Jag fick även trycka in kuken vid ett tillfälle när jag och en av kompisarna var ensamma ute. Härliga minnen :)

Last edited:

znopp

Medlem
Kön
Man
Runkade med en kompis från puberteten upp en bit i 20 årsåldern. Härligt. Började med att vi hittade gömda porrtidningar i skogen. Senare porrfilm. Vi sågs oavsett om vi hade flickvänner eller inte. Två gånger fick vi till trekanter med tjejer. Men vi vågade inte göra något med varandra. Vi brukade hjälpa varandra med att runka och även testa att suga. Längtar efter en sån kompis igen.

Runkanu

Aktiv medlem
Kön
Man
Va en riktgt trevlig tid man hade då, runka hekt obekymrat med sin bästa polare. Fram till 20 års ålder. sen dog det ut. synd, har alltid saknat dom stunderna vi planerade runk kvällar och porr. Vet ej varför vi började gömma kukarna på äldre dagar, men det gjorde inget. Roligt ändå. Vi båda hade flickvänner, men behövde våra porr kvällar ibland.

typ så kunde det se ut
(det är inte vi på filmen)
https://www.erome.com/a/yz49hSJ5

Bildrunka

Ny medlem
när jag var runt 14 (är 44 idag) fick jag frågan av den äldre mannen vi köpte alkohol av (var där ensam) om jag runkar något. Blev ganska paff, men sa väl ”ja” han sa åt mig ”ta fram den då” och jag var väl i ngn chock men gjorde det och den blev, antagligen av spänningen och det konstiga i det hård. Han tog fram sin, runt 20 cm, blev inte mkt mer än så den gången men det fortsatte. Jag var nyfiken på det förbjudna, det gjorde mig kåt. Såg till vara där ensam nästa gång också och det slutade med att vi runkade varandra i hans soffa. Det var starten på otaliga runkträffar från jag var 14 till 18 typ. Är ngn nyfiken på mer. Skriv privat för kik

Jolo52

Välbekant medlem
Kön
Man
när jag var runt 14 (är 44 idag) fick jag frågan av den äldre mannen vi köpte alkohol av (var där ensam) om jag runkar något. Blev ganska paff, men sa väl ”ja” han sa åt mig ”ta fram den då” och jag var väl i ngn chock men gjorde det och den blev, antagligen av spänningen och det konstiga i det hård. Han tog fram sin, runt 20 cm, blev inte mkt mer än så den gången men det fortsatte. Jag var nyfiken på det förbjudna, det gjorde mig kåt. Såg till vara där ensam nästa gång också och det slutade med att vi runkade varandra i hans soffa. Det var starten på otaliga runkträffar från jag var 14 till 18 typ. Är ngn nyfiken på mer. Skriv privat för kik
Verkligen en härlig story

Toppen