Runkpolare/gooners i Sthlm sökes

Status
Stängd för vidare inlägg.

Goonerx

Ny medlem
Kön
Man
Tjena killar! Lång historia kort: jag är en man på 41 år i Stockholm. Sedan tidiga tonår har jag varit helt galet kåt och fick tidigt ett extremt porrintresse. Det har alltid varit heta tjejer som varit målet, men redan i tonåren kollade jag porr och runkade med några kompisar… och mycket mer hände…

Sen dess har det gått tusentals timmar underbar hårdporr och knullats ett gäng tjejer. För många år sen blev det en hel del runk på porrbio också. Där runkades det och hände mkt kul. Jag saknar sånt! Har nu tjej och kan inte göra sånt längre…

Finns det nån likasinnad här? Helt öppen, superkåt, ren, trevligt, absolut diskret osv, som vill kolla porr ihop och runka? Diskretion är otroligt viktigt, liksom en allmän schyssthet!
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjena killar! Lång historia kort: jag är en man på 41 år i Stockholm. Sedan tidiga tonår har jag varit helt galet kåt och fick tidigt ett extremt porrintresse. Det har alltid varit heta tjejer som varit målet, men redan i tonåren kollade jag porr och runkade med några kompisar… och mycket mer hände…

Sen dess har det gått tusentals timmar underbar hårdporr och knullats ett gäng tjejer. För många år sen blev det en hel del runk på porrbio också. Där runkades det och hände mkt kul. Jag saknar sånt! Har nu tjej och kan inte göra sånt längre…

Finns det nån likasinnad här? Helt öppen, superkåt, ren, trevligt, absolut diskret osv, som vill kolla porr ihop och runka? Diskretion är otroligt viktigt, liksom en allmän schyssthet!
Hej, jag brukar gå på Blue Vision och titta på porr och jag brukar klä av mig naken och gå runt och titta om det är fler för dom är runk sugna att runka ihop.
Ibland så besöker jag BV mitt på dagen lite lugnare då!!!! Jag gör gärna sällskap med dej för att få en skön stund.
 

Acke666

Medlem
Kön
Man
Tjena killar! Lång historia kort: jag är en man på 41 år i Stockholm. Sedan tidiga tonår har jag varit helt galet kåt och fick tidigt ett extremt porrintresse. Det har alltid varit heta tjejer som varit målet, men redan i tonåren kollade jag porr och runkade med några kompisar… och mycket mer hände…

Sen dess har det gått tusentals timmar underbar hårdporr och knullats ett gäng tjejer. För många år sen blev det en hel del runk på porrbio också. Där runkades det och hände mkt kul. Jag saknar sånt! Har nu tjej och kan inte göra sånt längre…

Finns det nån likasinnad här? Helt öppen, superkåt, ren, trevligt, absolut diskret osv, som vill kolla porr ihop och runka? Diskretion är otroligt viktigt, liksom en allmän schyssthet!
Är i exakt samma situation som du, har familj och en stort porrintresse. Skulle absolut vilja skapa en kontakt och se om man kan träffas och runka ihop till porr.
 

Goonerx

Ny medlem
Kön
Man
Är i exakt samma situation som du, har familj och en stort porrintresse. Skulle absolut vilja skapa en kontakt och se om man kan träffas och runka ihop till porr.
Spännande! Det vore härligt att få till det med någon som har liksom mixen pervo/överkåt och samtidigt vettig , ja du fattar. Gillar all porr, men särskilt gangbang, bukkake, bbc, blowbangs, ts, osv. Särskilt tyska GGG t ex!
 

runksthlm08

Välbekant medlem
Kön
Man
Är alltid intresserad av runkpolare i Stockholm, adda mig på Session: 0578ec370356e3f32540e84d0d6beda2a0b5bea12f8e123235acc8ba3c57953539
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen