Runkrekord?!

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har suttit från sen kväll och hela natten. Gillar att runka, kåtchatta, och kolla porr. Det handlar om att hitta den perfekta porrvideon att komma till, och det kan ta ett tag. Får ofta värk i kulorna när jag sitter så länge, men det gör det bara ännu skönare att få komma. Ofta flera gånger.
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Brukar spruta hårt när frun ger mig ett finger därbak precis när jag är på väg att komma...
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Räknade ut att snittrekordet hittills i tråden är 5 timmar och 18 minuter. Shit vad folk här har härdade kukar!! Ni som klarar hel arbetsdag på 8 timmar hur gör ni!?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Räknade ut att snittrekordet hittills i tråden är 5 timmar och 18 minuter. Shit vad folk här har härdade kukar!! Ni som klarar hel arbetsdag på 8 timmar hur gör ni!?

Man har mycket tid, mycket privatliv, mycket porr, och framför allt viljan att ha det skönt. Det är härligt att ta en hel lördag och ge sig hän.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan runka och hålla inne utlösningen i 7-8 timmar (oftast framför datorn) för att sedan
spruta mig själv i ansiktet eller över axeln.....Dock oftast kortare tid;)

Gillar också att "maratonrunka" d v s att runka till och från under flera dagar, kanske en hel vecka, utan utlösning.
Man går omkring och är härligt kåt hela dagarna och blir nästan svimfärdig av kåthet när man så äntligen sprutar....:D


Nice, vet inte om jag är så jag nästan svimmar av kåthet när man väl får spruta, och man runkat länge. Men blir väldigt skakig i benen/knäna. Vet ibland, när man skall göra en tribute, man står vid ett bord, lutar låren lite lätt mot bordet, och när jag sedan sprutar, skakar jag så pass mycket att om det står något på bordet så skramlar det rejält om dem...
 

smileytown

Medlem
Ålder
31
Kön
Man
Det kan bli ett par timmar. Rekord dock? Kanske 3-4 timmar.
Grejen är att efteråt känns det lite som slösad tid då jag hade velat göra saker som jag inte riktigt har tid med efteråt. Men kåtheten tog över.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Det kan bli ett par timmar. Rekord dock? Kanske 3-4 timmar.
Grejen är att efteråt känns det lite som slösad tid då jag hade velat göra saker som jag inte riktigt har tid med efteråt. Men kåtheten tog över.

Det där med slösad tid känns igen.
Fast jag brukar vika mina söndagskvällar till långa härliga stunder. Då känns det inte så bortkastat eftersom man ändå ska växla mellan ledighet och jobb
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Det där med slösad tid känns igen.
Fast jag brukar vika mina söndagskvällar till långa härliga stunder. Då känns det inte så bortkastat eftersom man ändå ska växla mellan ledighet och jobb
Känns som söndagar är stora runkdagen för många nu när vi stort sett slutat med religiösa träffar där en gubbe i lakan läser ur en sagobok. Porr å en långrunk e ju mycket bättre!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Känns som söndagar är stora runkdagen för många nu när vi stort sett slutat med religiösa träffar där en gubbe i lakan läser ur en sagobok. Porr å en långrunk e ju mycket bättre!
Håller med om att det ger mer med ett långt skönt onanipass än med gudstjänst.
 
Toppen