Runkrekord?

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Har suttit och chattat och skickat bilder till en annan kille och runkat i ca sex timmar.
Fem gånger på en dag tror jag är rekordet.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vet inte om jag har några exakta siffror på det, men...

Jag minns fortfarande tydligt första gången jag hade stånd längre än vad som behövdes för att runka till orgasm till godtycklig porr. Jag hade tankat ned en hel porrfilm, och bestämde mig för att se hela filmen innan jag fick komma. Det var första gången jag gjorde något sådant. Filmen var Private Teacher, och när den var över var min kuk stenhård, pungkulorna värkte, och när jag väl sprutade kom jag hårdare än jag någonsin gjort tidigare och sprutade sperma över en meter rakt upp.

Som mest skulle jag gissa att jag varit konstant hård i kanske två timmar.

Vad gäller antalet gånger man kan komma på en dag är det lite svårt att definiera tycker jag. Runkar jag en gång på morgonen, en gång innan jag lägger mig, och sedan en gång när jag vaknar igen, så är ju de två sista gångerna närmre varandra i tid än de två första, men hur som helst är det senaste jag minns fyra orgasmer på en dag, men när jag var yngre kunde det säkert bli fler.
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Längsta runket var när jag porrsurfade en hel dag.Runkade i 8 timmar då men några avbrott emellan så klart.

Annars ligger det nog på runt 1-1,5 timmar.

Flest runk på "24 h" vaken tid är 6 totalt.


Gillar sån här runkstatestik. Någon mer som gör det? Pm:a mig så kan vi göra en optimal lista att lägga ut....:p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ibland tar jag en halvdag eller så till att porrsurfa, kopplar upp cam'en och tar fram leksakerna......
a/ Som längst tog det nog 4-5 timmar med lite smårunkande (utan sällskap) innan jag hittade någon att camma med. Då sprutade jag rätt kvickt!

b/ Numera blir det sällan mer än två utlösningar på samma dag och då i samband med längre sufr och cam-pass.
Kommer ihåg när jag var yngre, 20-25 års åldern, på den tiden jag kunde få kanonstånd under lektionen i klassrummet - ett sådant stånd som inte lägger sej..... Snabb avrunkning på toa var tvunget!!
På den tiden kunde det bli både 4-5 utlösningar på samma dag.

Håller med Bigloads, detta var ett kul ämne som väckte en del minnen!! :)

/ I
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Ingen som tycker det är kul med annan stateskik eller rekord gällande runkning?

Tex:

1. Hur gammal var du första gången du runkade?

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning?

3. Hur långt har du sprutat som längst?

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma)

Osv....
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kul med liknande statestik, om inte annat så bara för att minnas hur det var när man var i sitt esse.

1. Hur gammal var du första gången du runkade?

Jag var ca 9 år när skolfröken instruerade mig hur man kunde dra förhuden fram och tillbaka dels för att undvika att den skulle bli för trång men också för att det bara var skönt. Har därefter regelbundet runkat i stort sett varje dag.

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning?

Var ca 13 år, och kollade på underklädsmodellerna i Haléns katalogen samtidigt som jag runkade när det plötsligt började kittla superskönt i pungen och jag sprutade.

3. Hur långt har du sprutat som längst?

Minst två meter, stått och runkat vid fotändan på en säng och fått torka sperma från sänggaveln. Kunde ge en tjej en facial av "misstag" bara genom att dra ut kuken ur hennes fitta när det gick för mig, inte alltid populärt men ganska skoj.

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma)

Har klarat 10 kraftiga sprut när jag varit som kåtast. Hände med en tjej jag varit sugen på en längre tid när jag äntligen fick knulla henne. Sprutade ner hela henne, som tur var gillade hon det (eller mig tillräckligt mycket).
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Missade att skriva mina egna statestik....

1. Hur gammal var du första gången du runkade?

Var 10 eller 11 år. En kille visade en "konstig" sak han gjorde med kuken i bastun efter vi hade haft simskola. Provade direkt när jag kom hem sen var man fast:p

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning?

Var 13 år första gången jag fick utlösning. Men då var det bara så det rann ur kuken så att säga.
Första sprutet var nog senare i 13 års åldern
Mitt första långa sprut var när jag var 16. Kommer ihåg det väldigt väl. Brukade alltid runka till porrtidningar och de som hade blivit lite äldre ´hade jag att spruta på. Brukade ha en eller två tidningar på längden så att säga och detta räkte alltid för att ta sprutet. En gång var jag jäkligt kåt och när jag väl sprutade så gick det lååångt förbi tidningarna. Mätte aldrig hur långt det var men uppskatningsvis runt 2 meter.


3. Hur långt har du sprutat som längst?

Det längsta som jag uppmätt är drygt 3 meter stående.

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma)

Normalt brukar det vara mellan 6-10, men det mesta är 15.
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Ingen som tycker det är kul med annan stateskik eller rekord gällande runkning?

1. Hur gammal var du första gången du runkade?
11 år. Hade ett par killar i klassen som runkade i duschen efter gympan. Jag hade aldrig testat innan och vågade inte göra det där. Stod och gömde min hårda kuk bakom handduken. Var det första jag testade när jag kom hem. Sen var jag fast! :oops:

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning?
13 år. Var kåt och hade inte runkat på flera dagar. Smet ut från en sovsal och låste i min mig i ett bås på toaletten. Var inte alls beredd på att kuken skulle spruta när det blev som skönast. Sprutade rakt ut över golvet :D

3. Hur långt har du sprutat som längst?
Har vid ett tillfälle mätt när jag stått och runkat och sprutat rakt ut över golvet och upplevde att jag fick till ett rejält sprut. Resultatet blev 211 cm!

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma)
Sprut vet jag inte. Men brukar väl ligga på ca 10 pumpningar där det kommer sperma vid varje orgasm.
 

picken92

Ny medlem
Kön
Man
1: Längsta runktid
5timmar

2: Max antal gånger på 24 timmar

4ggr



1. Hur gammal var du första gången du runkade?

var 10 år näre en kille på 14 visade mej och några kompisar hur man gjorde:) vi gillade att se på när han runkade

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning?

13pår

3. Hur långt har du sprutat som längst?

40cm

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma)

9st
 

sleeper

Aktiv medlem
Kön
Man
Längsta tid, 3-4 timmar ungefär (surf & cam).

Antal gånger på 24 timmar, 2 eller 3 gånger.

Jag prioriterar "maratonrunk" före antal.

:D
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Hur gammal var du första gången du runkade?
Ca 8-9 år

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning?
Ca 12 år

3. Hur långt har du sprutat som längst?
Ca 1 meter

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma)
Cirka 10

Rekordet är 12 utlösningar på 17 timmar en gång i tonåren!
 

malmomlam

Ny medlem
1: Längsta runktid

5-6 timmar




2: Max antal gånger på 24 timmar

7 gånger mrd en bra porrfilm när det va riktigt varmt väder
 
Kön
Man
1. Hur gammal var du första gången du runkade? 6 år

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning? 12 år

3. Hur långt har du sprutat som längst? nästan 4 meter

4. Hur många sprut har du klarat. (pumpande av sperma) säkert 7-9 st?

och 6 ggr på ett dygn
 
Toppen