Runkrekord?

LordEldritch

Aktiv medlem
Kön
Man
Längsta runktid: fr. kl 10 till kl 2 nästa dan (14 tim) med bara 4 ggr. Stoppade inte för att äta.
Flest runk på en dag: 4 ggr
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
1. Hur gammal var du första gången du runkade? 11 år

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning? 12 år

3. Hur långt har du sprutat som längst? 3,6 meter stående

4. Hur många sprut har du klarat (pumpande av sperma)? 12 ggr

5: Längsta runktid? 24 timmar med paus för mat

6: Max antal gånger på 24 timmar? 5 ggr i vuxen ålder iaf
 
Last edited:

Skojjigt

Medlem
1. Hur gammal var du första gången du runkade? Typ 10 år

2. Hur gammal var du första gången du sprutade/fick utlösning? Jag tror jag var 14. Hade väntat länge på det och när det väl hände så var det underbart. Det var tillsammans med en runkkompis jag hade då.

3. Hur långt har du sprutat som längst? Lite drygt 2 meter

4. Hur många sprut har du klarat (pumpande av sperma)? Aldrig räknat, men sprutar mycket, så kanske 15-20.

5: Längsta runktid? En hel dag, så typ 8 timmar.

6: Max antal gånger på 24 timmar? 10 gånger.
 

bengt nilsson

Välbekant medlem
Kön
Man
ett par-3 timmar med internet.
har ej tålamod för längre.
avslutningen är ju så skön.

10 ggr på ett dygn.
då hade jag testat "secret for men"
nån annan som testat det pillret.?
finns ej numera.
kroniskt stånd hela natten.
det var bara att vakna o ruska av...:):confused:
 

Sander.med.snoppen

Ny medlem
Ålder
32
Kön
Man
Längsta runktid... Räknas att ligga och dra och klämma på snoppen? Nja kanske inte... Men säkert 2.5-3h, porrsurfande du vet

Mest antal runk per dag - där slår jag faktiskt alla på forumet, jag har runkat tills jag sprutade 16 gånger på en dag. Var 24 år gammal så var 1.5 år sedan. Var typ så extremt jävla upphetsad att jag blev galen den dagen och var ledig. Ville typ köra en gång till men däckade.

Asså brukar göra det kanske två-tre gånger per dag vanligtvis (inräknat sex då, de perioder jag har sex regelbundet, 2-3 sprut per dag) men har perioder ibland då jag är jävligt upphetsad i typ en eller två veckor och kommer många gånger per dag.
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
7 ggr på en och samma dag själv, sen var det inte lika skönt längre. Gillar inte 'torra' orgasmer. 8 ggr med ett ex. Alla gångerna med avslut i hennes sköte. Ingen duschade den dagen. Försökte slå det med ett annat ex men landade på blygsamma 6 ggr...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Längsta runktid... Räknas att ligga och dra och klämma på snoppen? Nja kanske inte... Men säkert 2.5-3h, porrsurfande du vet

Mest antal runk per dag - där slår jag faktiskt alla på forumet, jag har runkat tills jag sprutade 16 gånger på en dag. Var 24 år gammal så var 1.5 år sedan. Var typ så extremt jävla upphetsad att jag blev galen den dagen och var ledig. Ville typ köra en gång till men däckade.

Asså brukar göra det kanske två-tre gånger per dag vanligtvis (inräknat sex då, de perioder jag har sex regelbundet, 2-3 sprut per dag) men har perioder ibland då jag är jävligt upphetsad i typ en eller två veckor och kommer många gånger per dag.

Jäklar asså, 16 ggr på en dag. Bara att gratta dig, väldigt imponerade.
 
Toppen