PeterHbg01
Aktiv medlem
- Ålder
- 59
- Kön
- Man
Fin kuk du har! MmmKanske värt ett besök där
Fin kuk du har! MmmKanske värt ett besök där
Fin kuk du har! Mmm
Ska vi runka tillsammans i runkrummet nu?Tack detsamma, hård och runkas nu.
Särskilt irriterande med de som dessutom avslutar allas samtal när de lämnar rummet.Ni som besöker runkrummet som en djävla ubåt, skärp er ta fram kuken och runka så vi andra ochså kan se ,Det är ju det som är meningen med runkrummet, Ni behöver ju ej visa ansiktet. DET ÄR KUKEN VI VILL SE
Ja, på med kamera och visa kuken. Var inne igår och vi var tre som hade kameran på, men säkert sju som bara tittade.Ni som besöker runkrummet som en djävla ubåt, skärp er ta fram kuken och runka så vi andra ochså kan se ,Det är ju det som är meningen med runkrummet, Ni behöver ju ej visa ansiktet. DET ÄR KUKEN VI VILL SE
Kan bara svara för mig själv. Jag visar oftast men är däremot inte bekväm med mic när så många är inte 'anonymt'.Är väldigt tyst oxå trots de är härliga kukar som verkligen får stimulans![]()
Du kan stänga av micenKan bara svara för mig själv. Jag visar oftast men är däremot inte bekväm med mic när så många är inte 'anonymt'.
Det vet jag förstås. Svarade ett inlägg som verkade undra varför vissa som visar inte kör mic också.Du kan stänga av micen
dålig stil skulle jag säga. tyvärr möjliggör plattformen både detta och att avbryta samtliga samtal när man lämnar själv vilket jag misstänker att vissa gör avsiktligt.Sist jag var inne så var det en som stängde av min mic hela tiden. Man kan ju undra varför. Vill ju både höras och höra??