Runkrummet

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Var inne på runkrummet för Ca: en timme sedan med min ståkuk ihand kåtsaft ur mitt ollon
Började runka min kuk ,Ser att 5 and är inloggade men ingen visar upp sin kuk fast jag runkade min uppmanar genom milen att visa era kukar som jag inte bara titta .Efter 10 minuters runk inför dessa osynliga tittare loggade jag ut. VARFÖR GÖR NI SÅ, VISSA UPP ERA RUNK NÄR NI ÄR ÄR PÅ RUNKRUMMET ISTÄLLET.

ManiTrosor50

Medlem
Kön
Man
Har varit inne vid fåtal ggr,och vid några tillfällen har 1-3 haft cam på,men oftast har man varit ensam med cam på,,,då har jag loggat ur oxå....Som sagt konstigt att inte visa på en camsida.

Thomas57

Ny medlem
Har också varit inne, ibland har det blivit sköna stunder med 5-6 kukar tillsammans. Men ofta är det många som tittar och tyvärr väldigt få som visar sin kuk. Bättring grabbar, visa era kukar i Runkrummet.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Håller med, är inte där varje dag, men var där i måndags i några timmar, hade cam på i princip hela tiden, var någon till med cam en längre stund, sen var det några som bara visade korta stunder. Går man dit så vill man ju se kukar som runkas, räknar med att vara där på måndag igen.

Toppen