Runkstunden!?

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Hur har ni det egentligen när ni runkar?! Sitter ni, står ni, ligger ni?
Hur ser en "normal" runkstund ut för er?

Jag gillar (och brukar) klä av mig naken och lägga mig på sängen. Tycker absolut det är skönast att runka naken. Sen smeker jag pungen och kuken skönt tills den blir riktigt hård....nästan alltid har jag datorn och kollar sköna bilder och filmer, eller hänger här ;) Som nu t.ex...jag är naken och kuken ligger hård upp mot magen :)
Avslutar oftast med ett skönt sprut över mage och bröst!

Hur ser DIN stund ut?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Den ser ut som det ser ut nu... Jag sätter mig vid datorn för att göra något. När det är gjort flashar det till, msn. Loggar in, kanske nån kul online. På nåt obegripligt slutar dom flesta msn-konversationerna i sex... plötsligt har ja nåt mellan benen som vill ut. Knäpp upp, dra ner jeansen... sen har jag min älskade pumpflaska i lådan och vips sitter man där för tusende gången

sen in på gagfactor... sen jävlar kan njutningen börja [}:)]
 

Grabben81

Medlem
Kön
Man
oftast startar det vid datorn. man surfar runt, kommer in på nån porr-site, hårdnar, plockar fram han och kör på. loggar in på msn, ibland vill nån camma så då får man sällskap, eller så kör man själv. har en handduk jag oftast sprutar i för att inte kladda ner så jävligt. hehe ;)
 

allo

Medlem
Kön
Man
jag börjar med att titta på gayporr sen klär jag av mig naken och
onanerar i hop med en snygg kille på film:)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När jag var yngre så runkade jag oftast på toaletten, och la satsen i tvättstället.
Ibland glömde jag låsa dörren, så både morsan och lillsyrran har kommit på mig...

Ibland runkar jag framför datorn, t.ex. till nån film på xhamster

Andra gånger sitter jag och runkar till en porrfilm på Canal+ eller TV1000.

Fast oftast, säkert 9 ggr av 10, så brukar jag klä av mig naken och sitta i fåtöljen och se på någon porrfilm på VHS eller DVD. Samtidigt så använder jag någon av mina FleshLights.

Jag gillar Private-filmer, det är snygga tjejer, mycket analsex, dubbelmackor och ansiktssprut. Jag är nog ganska "porrskadad" och har en hyfsad samling.

Jag brukar hålla på med "edging" och gör korta pauser när jag känner att det är nära. Sen fortsätter jag. Man vill ju dra ut på det sköna, håller på i kanske 30-45 minuter innan jag sprutar.

Jag försöker tajma mitt sprut med killen i porrfilmen.
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Får nog säga 70/30 (vid datorn/i sängen). Ibland drar jag på hembion (90" duk hehe :D) Dock har jag en förmåga att bli kåt när jag är trött så ofta somnar jag ifrån det om jag gör det när jag lagt mig för att vila/såva. De gånger jag lyckas ta mig igenom det blir det ett sprut över magen. Vid datorn lägger jag satsen i papperskorgen som självklart har en påse i sig. Annats hade det varit lite väl sunkigt.
 

l 2much2be l

Ny medlem
Kön
Man
brukar också köra helnaken och ofta vid datorn i sängen. Oftast innan man ska sova.. gärna ligga och kolla på bilder osv ett tag innan det blir dags att spruta på magen :p

Sen kan det hända ibland att det även blir på dagtid på någon toalett där man befinner sig.. ibland så måste man ju bara
 
Toppen