Runktips

Jonmpa

Ny medlem
Kön
Man
Att Köra In Duschen Utan Handtag I Kuken Och Hålla Den Kvar Genom Att Greppa Runt Kuken Utan Vatten Påslaget Sedan Dra Värmeratten Till Mellan 43-45 Grader, Sedan Dra På Maximalt Vattentryck I Kranen Och Trycka In Duschknappen, Det Känns Ganska Ordentligt, Fast Ännu Bättre Effekt Blir Det Om Man Skruvar Duschen Från Blandaren Så Att Vattnet Blir Väldigt Koncentrerat Och Sedan Sätta Kuken I Hålet Där Duschen Annars Sitter Och Se Till Att Sätta Handen Och Kuken Tajt Under Hålet Så Att Det Inte Stänker Vatten Ända Upp I Taket Näst Intill Och Sedan Dra På 43-45 Grader Och Dra På Fullt Vattentryck Och Sen Runka Det Fortaste Man Kan, Jävlar Vad Det Känns Oj, Oj, Oj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det Finns Nog Inget Sätt Som Jag Vet Har En Sådan Bra Effekt
Det Tredje Bästa Är Att Sätta På Högsta Värmen Som Går, Sätta Duschen I Duschhållaren Och Dra På Fullt Tryck Och Helst Täta Ventilerna Och Vara I Badrummet Tills Det Blir Nästa Outhärdligt Hett, Sedan Fylla Handfatet Överfullt Med Samma Heta Vatten
Jävlar I Helvete Vad Hett Det Blir, Sen Runkar Man Det Fortaste Man Kan Vilken Superball Grej Alltså Eller Också Drar Man Ner Värmen På Vattnet Och Kyler Ner Vattnet Nån Grad I Handfatet, Sen Stoppar Man Ner Kuken Under Vattnet Så Att Bara En Liten Bit Av Den Är Ovanför Vattenytan, Sen Skruvar Man På Den Heta Duschen På Högsta Trycket Och Runkar Det Fortaste Man Kan, Jävlar Vad Det Känns!!!!!!!!!!!!
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Tror det redan finns en tråd om detta ämner där jag själv skrev tips. Men dit tips måste provas. Ett tips från min sida är att inte runka för fort. Då får man orgasm för att man gör det för fort. Man ska riktigt smeka fram det och ta det lugnt och låta sina sexualla känslor styra än istället för det kroppsliga.
 
Kön
Man
Originally posted by Goboy

Tror det redan finns en tråd om detta ämner där jag själv skrev tips. Men dit tips måste provas. Ett tips från min sida är att inte runka för fort. Då får man orgasm för att man gör det för fort. Man ska riktigt smeka fram det och ta det lugnt och låta sina sexualla känslor styra än istället för det kroppsliga.

Bra idé... lite disciplin kan göra underverk. :p
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Gah, jag har noll självdiciplin. bestämde mig för ett tag sedan att hålla upp i en vecka för att sedan "runka långsamt". Det sket sig totalt. Klarade mig i tre dagar och rev av skiten på några minuter. Sugigt värre. Gör ett nytt försök nu över julhelgen när släkt och vänner tar upp mesta tiden :D

sorgligt...
 
Toppen