Runkträff för oss medlemmar

deathloaf

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla medlemmar.
:p
Vi som sitter här o gottar oss med kukbilder, runktips, längder hit o dit, skulle inte vi kunna träffas någonstans o verkligen visa upp oss o runka tillsammans. Vad säger ni om de?
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Du är väl byxmyndig?? Sen får du väl avgöra på plats också om det känns rätt att stanna beroende på vilka som tänker delta.
 

freedy

Ny medlem
Kön
Man
Jag är på :p men kan vi inte bestämma vart vi ska vara? kanske några tjeje vill vara med så gruppsex finns också?
 

deathloaf

Ny medlem
Kön
Man
Tänk om det gått att fixa träffen på en eroticmässa. Förena nytta med nöje, he he. Risken blir väl då att de blir ett dyrt kalas. Jag menar att sitta o kanske åka 30 mil för ett runk o sen hem igen är det nog ingen som gör. Men att istället lägga träffen på en mässa så får man ju liksom ett större utbud. Bara ett förslag.
 

BoDyWoRk

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by oversexualized

Varför inte försöka slå världsrekord? Världens största runkträff!

Hehe, jag kan se samtalet till Guiness.... "uhm, ja, hallå. Vi vill anordna världens största runkträff... går det?" :D

Runka är härligt - runka i grupp är härligare.
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja!!

Jag hänger på!!!!

Var ska vi träffas? Jag bor i Skåne o har bil så det e lugnt för min del.
Kunde va kul o se hur många som e intresserade.

/Danne
 

BoDyWoRk

Ny medlem
Kön
Man
Bor också i Skåne, men har ingen bil. Så jag kan bara röra mig i Skåne.

Runka är härligt - runka i grupp är härligare.
 
Kön
Man
Jag tror också att en hel del kvinnor ute i landet borde vara intresserade av att bli åskådare till ett sådant här fenomenalt arrangemang! Kanske borde ordna biljettförsäljning?
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Kul att Märta visar intresse också! Skulle gärna runka mig själv tillsammans med andra killar och bjuda på några rejäla sprut.

Märta, om du vill bli nedsprutad på bröst och mage, så kan vi nog ordna det med i så fall ;)

/Shack
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Underbart Märta! Även om det bara är en fantasi än så länge så hoppas jag att det är lite upphetsande att veta att det finns en massa kåta män som gärna skulle vilja runka medan du tittar på.

Är det någon som tar initiativ till detta nu? Deathloaf? Själv har jag inte möjlighet att arrangera, men är gärna med och runkar skönt tillsammans med andra.


/Shack
 
Toppen