runkträff ikväll

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänkte besöka US/Sthlm i morgon lördag den 19 mars vid 18-tiden. Tar med leksaker och kollar på lite film.......
Lust att hooka upp så PMa eller bara dyk upp vid parkabinerna. :)
/ Indulgence
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Var på US strax innan 18, men fick inte sällskap i parkabinerna. Runkade lite oinspirerat i singelkabin och gick sedan ner på Cruisen. En del folk men ingen med riktigt positiv attityd. Mötte en yngre kille i vändkorset med stor kepa nerdragen djupt i pannan - han svarade inte på tilltal, så han var tydligen inte heller intresserad av kontakt. Lämnade efter en stund, då det inte kom någon kontaktbara personer med bra attityd. Ingen försökte heller kontakta mej.
Gick förbi BV på vägen hem, få personer där och heller ingen som var kontaktbar.
Således en så där eftermiddag - och nu sitter jag från 20 och framåt.
Provar kanske Manhattan i morgon. Har inte varit där på länge - vet inte om 18-tiden en söndag är en höjdare. Men är någon annan härifrån där, så vet man ju aldrig.... :)
Btw. inga kul signaler om läget på Basement, som man kan läsa om på en annan tråd. Borde kanske stötta dom!?
/ Indulgence
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jag tycker definitivt att Basement bör stöttas med många besök, så att de rycker up sig lite. Deras UW&N-kvällar var verkligen mycket bra.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
OK, jag har fått loss en lucka i morgon, fredag 8 juli i Sthlm, ca. lunch och tidig eftermiddag - ca. 12 - 15 tiden.
Är redigt kåt, nyrakad och tar med mina leksaker - som du kan låna om jag får titta och hjälpa lite... :)
Kan tänka mej US, Manhattan eller Basement eller någon annan stans som föreslås - det viktiga är att detta blir av!

Händer inget går jag ner på US till parkabinerna och ser om det kan bli någon drop-in.....

Lägger ut detta i flera trådar, för bättre spridning. Kontantmobil: 076-084 29 45

/ Indulgence
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen