Runkträffen

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Ett gäng killar har träffats en längre tid och sett på porrfilm och runkat ihop. Sedan kommer jag med som flickvän till en av killarna.

Den första gången händer inget över det vanliga, killarna runkar. De har tagit med sig speciellt utvalda filmer och eftersom de hållt på med det här en tid så har de ett bra urval, det är filmer de verkligen tänder på. För mig blir det en märklig känsla att sitta med en bunt kåta män som inte verkar ha något speciellt intresse av mig. Men det beror väl på att min kille är där. Filmerna är ofta på kvinnor som smeker och slickar varandra eller med en kille och två män. Det är inget jag tänder alls på så jag har inga problem med att bli för kåt själv. Men, här är det viktiga, de fortsätter att se på filmerna och det är riktigt bra filmer. Jag är bara ett hål och ingen ägnar mig större intresse.

När vi kommer hem efteråt så knullar vi länge och intensivt. Nästa gång så vill min kille att jag runkar av honom och jag gör det och det känns härligt. Återigen har vi het sex hemma efteråt. Den tredje gången jag följer med så blir det lite annorlunda. Till en början är det som tidigare och jag runkar min kille. Men så börjar killen bredvid oss att smeka mina ben. Jag tanker att det är väl OK men när han för handen upp mot mitt skrev så tar jag bort den och slutar att runka av min kille. Det blir ett litet avbrott.

De sätter på en ny film med annorlunda tema. Den här filmen är en gangbangfilm. En ensam kvinna som långsamt blir avklädd av flera män och börjar sedan suga och runka deras kukar. Jag anar att min kille pratat med de andra om att jag inte är så road av lesbiska scener och mycket fokusering på kvinnokroppar. Han och jag har ibland kåtsnackat om flera män och så har vi sett på porrfilm med flera män i, men han vet att det bara är en fantasi för mig.

Nu ser jag på filmen hela tiden och börjar åter runka min kille. Det är en väldigt läcker film och jag kan inte slita ögonen från alla dessa kukar som fyller rutan. Nu känner jag hur killen bredvid oss åter börja smeka mina ben och nu låter jag honom hållas. Jag tanker att jag kan ju stoppa honom när jag vill. Min egen kille har också börjat smeka mig och jag börjar njuta alltmer. Jag kryper upp och lägger mig i soffan på sidan med huvudet i min killes knä så att jag kan suga honom omväxlande med att jag runkar honom.

På videon har de lagt upp kvinnan på ett bord och börjat slicka och smeka henne. Killen bredvid oss sätter sig till rätta så att han har mina ben i sitt knä och börjar smeka mig längre upp på benen. Han försöker också dra upp min kjol, men då stoppar jag honom. Jag börjar visserligen bli ganska kåt men tänker ta hand om det när jag kommit hem, med min egen kille. På filmen har de ställt upp kvinnan på alla fyra och ska börja knulla hene. Min kille har fort in handen under min tröja och smeker mina bröst. Åh, vad skönt jag har det.

Jag njuter verkligen av denna härliga situation, att vara i det mörka rummet där männen sitter och runkar. Nu har min kille börjat smeka min stjärt också och hans hander är så sköna, jag kan inte motstå dem utan kryper upp en bit så a jag lägger min stjärt i hans knä. Jävlar, vad kåt jag håller på att bli. När han börjar dra upp min kjol kan jag inte protestera och jag litar på att han inte kommer att göra mer än smeka mig och det så skönt. Jag har svarta silkestrosor på mig som täcker ganska mycket av min stjärt.

-Fan, vilken läcker brud du har, säger nån. Det kändes skönt att höra. –En alldeles perfekt liten stjärt också, sa nån annan. Jag upptäcker att jag tycker mycket om den här situationen, att min kille exponerar mig en smula för andra män och att de kommenterar min kropp. Jag märker också att männen lämnat sina platser i sofforna och nu står runt oss, runkande. –Se här, säger min kille och särar på mina lår, så våt hon är. Ojdå, det hade jag inte tänkt på. Kvickt drar jag ihop låren, men han visste redan var han hade mig.

Långsamt lirkade han in sina fingrar mellan mina lår och började smeka mig précis i fittmynningen, précis där jag älskar det och han är så skicklig på att kåta upp mig så jag kunde inte stå emot. Jag börjar sära på låren så att han skulle komma åt bättre. Och han gned och smekte mig och jag särade alltmer på låren. Han exponerade mitt skrev och min kåthet och visade de andra männen hur man kåtar upp mig. Och jag bara njöt och lyfte stjärten upp, stack upp fittan för att visa hur kåt jag var. Jag kände mig ändå trygg med min kille, jag visste att han inte skulle göra något med mig som jag inte ville och nu var jag så kåt jag ville komma.

–Se på filmen, Indira , sade han. Jag hade totalt glömt filmen och när jag nu tittade på den hade de kommit igång ordentligt. Kvinnan hade en en kuk i fittan och en i munnen och männen byttes av, kuk efter kuk kördes in i henne, jag blev ännu kåtare. –Ser det inte skönt ut? frågade han. – Mmm, stönade jag, det ser jätteläckert ut. Alla kukar…. –Vill du inte prova? Jag tror inte mina vänner här är så svårövertalade. –Försök inte din jävel, sade jag och knep ihop låren. Ni kan titta, men inte röra. –Du kan inte neka dom det. Och så började han dra ner mina trosor, jag höll emot. –Nu får ni hjälpa till, sade han till de andra. Nej, nej, sluta, skrek jag, men samtidigt var jag så kåt att jag jag bara njöt av att kunna kämpa emot allt jag kunde och ändå inte ha en chans.

Jag blev bara kåtare, en av mina favoritfantasier är just att bli afsthållen och uppkåtad mot min vilja. Nu höll den på att bli verklig. –Håll i henne, sade min kille och männen tog i mina armar och ben och så lade de mig på sängen, på magen. Någon lade en kudde under min mage så att stjärten höjdes. –Dra av henne trosorna nu, sad min kille och oändligt långsamt drog någon av mig trosorna. Så låg jag där, fasthållen, blottad, med fittan rätt upp, helt oskyddad medan fem kåta män stod och såg på mig.

–OK, nu ska vi kåta upp henne ordentligt, sade min kille, som om det skulle behövas. –Är det någon som vill känna på henne, sade han och så började fem par hander smeka mig och fingra på mig. En hand gned klitoris, två fingar fingerknullade mig och ett finger var i mitt anus. Det dröjde inte länge förrän jag kom. –Fortsätt bara, och jag kom igen ganska snabbt. Kände hur det rann ur fittan på mig. Men de slutade inte utan fortsatte till jag kom igen. Så kände jag en dildo föras in i mig och så började någon köra den ut och in.

Jag kommer lätt in i ett flöde av orgasmer och det enda som brukar stoppa mig är att jag inte kan ligga still och blir så känslig på och i fittan att min kille inte kan fortsätta smeka mig. Nu höll flera män i mig och jag bara vred mig och skrek och bönade om att bli skonad. –Sluta, jag kan inte ta mer, snälla, snälla. För myckeförmyckeförmyckefööörmyyyckeåååååhhh och så kom jag igen. Till slut så sade jag att de kunde göra vad de ville med mig och att jag skulle suga av dem allijop och svälja deras satser bara de slutade gnida min förbannade fitta.

Det var då det började. De ställde upp mig på alla fyra och började knulla av mig, en efter en. Hela tiden, utan uppehåll, kuk efter kuk precis som på den där jävla filmen som hade kåtat upp mig så att jag lät detta ska. Jag förstod att min kille planerat det här med de andra killarna från första stund och att de första gångerna bara var till för att invagga mig i en falsk trygghet. Han hade berättat om hur kåt jag blev av gangbangfilmer och sedan hade han blottat mig för dem, blottat min fitta och visat hur jag skulle gnidas och uppkåtas i detalj.

Jag vet att en del i det hela var att han blev frustrerad på att jag inte kunde ta emot så mycket som han ville ge mig. Höjdpunkten för honom hade varit att få mig i den situationen där killarna höll mig och gav mig orgasm efter orgasm fast jag bönade och bad om att de skulle sluta. Nu satt han i en fåtölj med en drink och bara såg på medan de andra använde mig. Kuk efter kuk, jag kände att jag inte klarade mer, jag var helt sönderknullad och jag bad honom komma och hålla om mig. Han kom och jag sade till honom att det är för mycket nu, jag klarar inte att ta mer kuk, säg åt dem att jag kan suga av dem nu.

Han såg på mig och log och sade: - OK, stig av hyndan och vänd på henne. Jag trodde jag skulle ligga ner och de skulle alla spruta på mig men istället lade sig en man under mig och så styrde min kille hans kuk in i rövhålet på mig. Det gjorde ont som fan. Sedan kom en annan man in i fittan på mig och de började knulla av mig. Jag jämrade mig och gnydde. – Det är för mycket kuk, ååå, jag kan inte ta det. Då kom min kille fram till mig och körde in kuken i min mun.-Så, det där ska väl få tyst på dig. De andra två männen kom fram och de runkade som besatta. Kukarna började spruta. I mig, på mig, överallt kom det satser och vi sjönk ihop I en hög av svettiga kroppar, spermier och fittsafter.
 
K

Kåt_Ung_Flikka

Gäst
DEN gjorde mig kåt! :oops: kunde inte låta bli att börja onanera...
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har redan öst beröm över den här historien, men den var lika läcker andra gången jag läste. :oops:

Tycker verkligen att den hade lagom tempo, med en skön stegring mot slutet.

/shack
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Denna novellen du har skrivit gjorde mig kåt som bara den, jag vill bara ha mera av denna varan. Ser glädje fram till en fortsättning av novellen:p:):p
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Skön historia, Indira.
Mycket inlevelse och ett läckert scenario.
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Underbar läsning. Inget jag skulle göra med min flickvän. Är lite ego vad gäller sånt. Men läsa de ja gärna...
 

lujac.

Aktiv medlem
Kön
Man
Härlig story, Indira. Mycket bra! Älskar att läsa noveller med GangBangs och sprut :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag behöver nog lära mig en del här märker jag!

Finns det stoppord i alla lekar som inte framkommer i den här novellen?

Jag fullkomligt älskar berättelsen men kan inte njuta fullt ut eftersom ingen lyssnar, när berättaren säger att killarna skall sluta!

Då måste det vara jag som missar något - det inser jag ju!

Finns det någon som vill lära en okunnig?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Riktigt upphetsande novell. Tyvärr har Indira som skrev den inte varit inloggad på sex år.
 
Toppen