säga snuskiga ord

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Min sambo har på senare tid velat att jag ska säga snuskiga ord, ni vet..

kuk
fitta
knulla

mm..

Ord som jag utan problem kan skriva, tänka men INTE säga.. En REJÄLT fet mental spärr *suckar*

Alltså för att förstå mig mer, om jag hör andra säga det kan jag bli äcklad ibland. Och jag har aldrig sagt dem själv, inte ens högt för mig själv. Det bar GÅR inte.

Nu kommer jag väl att få en hel drös med skitsvar, men är jag som jag är så får jag helt enkelt skylla mig själv :)


får väl gå till en skrynklare för att bli av med det s¨jag verkligen vill säga dessa ord men det bara går inte...
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag tycker inte du ska säga såna ord som tar emot Så mycket. Då blir det bara fel o kanske avtändande för dig?

Finns det inga mjukare, men sexiga ord, som du kan TÄNKA dig säga eller som känns mer naturligt att säga?

Öva....?

Good luck :love:
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan säga dem högt för mig själv men tycker också att det känns fel tillsammans med min parter. Har gjort det någon gång men det har mest kännts larvigt.

Är det så viktigt att säga dessa ord? Säg att du inte tänder på det helt enkelt. Men det låter iofs lite skumt att du har en sån enorm spärr för att ens säga dem en gång... Men gör inte en höna av en fjäder nu:).
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
jo, det är bara jag som är skum, känner mig som en tonårsfjant som inte kan titta på en tjej utan att fnittra *suck*

men jag får väl försöka öva heöt enkelt, behöver ju inte var någon annan än frun som hör mig säga dem..
 
Toppen