Så hände det till slut.

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag bor i en mindre stad, i ett villaområde där mitt hus ligger längst ut på en återvändsgata och min tomt gränsar till ett ganska vildvuxet skogsområde. En lite bit utanför mitt staket går en mindre stig där det då och då kommer någon hundägare förbi och i hösttider någon förhoppningsfull svamp eller bärletare. Denna relativa avskildhet gör att jag allt som oftast brukar gå naken eller lättklädd inomhus och när det är fint väder brukar jag vara i trädgården med bara det allra nödvändigaste skylande plaggen men det händer också att jag går omkring toppless eller helt i min Eva-dräkt.

Under de åren jag bott här har det väl hänt någon enstaka gång att jag blivit iakttagen i trädgården i min nakna prydno, någon gång även inomhus särskilt genom de stora altanfönstren som går från golv till tak. Det är därför som jag sällan har någon stark belysning på i vardagsrummet för det kan bli rena akvarieeffekten för en eventuell förbipasserande.

Denna kväll hade jag haft några väninnor hemma på lite mat och ganska mycket vin och klockan var vid pass ett på natten när de fnittriga äntrade taxin hem. Jag tänkte först gå direkt i sängen utan att plocka undan i matrum och vardagsrummet så jag tog en snabb dusch och svepte om en handduk och gick mot sovrummet. När jag såg alla glas och talrika med mera stående framme ångrade jag mig och började plikttroget städa. Det bar sig emellertid inte bättre än att jag tappade handduken och stod naken mitt på golvet med händerna fulla med disk och ganska stark belysning i rummet.

Lite omtöcknad av vinet struntade jag i att jag var fullt synlig utåt och fortsatte mina bestyr och röjde av ordentligt i bägge rummen, packade diskmaskinen och när jag var klar såg det nystädat och fint ut och klockan var strax efter två. Nöjd med mig själv slog jag upp en drink och gick ut i vardagsrummet igen. Precis när jag skulle dimma ner belysningen kastade jag en blick ut genom fönstret och såg hur något glödde till strax utanför tomtgränsen. En cigarett tänkte jag och glöder den måste det finnas en person som röker och den personen måste ha full insyn i vardagsrummet och följaktligen se mig i all min nakenhet.

Min första instinktiva reaktion var att släck och rusa ut ur rummet men den försvann och ersattes av en härligt pirrande känsla i magen och ”nedåt”. Rädslan för att visa mig naken ersattes snabbt av raka motsatsen och jag kände hur jag blev varm om kinderna och i kroppen av att veta om att någon, förmodligen en främling stod och tittade på mig. Med bestämda steg gick jag fram till stereon och satte på en cd och så dämpade jag belysningen över matbordet och gick fram till soffbordet och plockade med lite tidskrifter. Jag ställde vinglaset och puffade till kuddarna och då och då kastade jag en förstulen blick ut genom glasrutan och såg en svag silhuett av en person invid en av tallarna.

Jag gick fram till rutan och låtsades räta till gardinerna och nu stod jag helt i blockfånget från den okände betittaren. Han kunde säkert se mina stora lite tunga bröst mina höfter och runda stjärt och när jag gav honom en full överblick över min framsida så kunde han nog se att jag inte hade mer än en liten tofs på musen. Jag strök förstrött över magen och lät handen nudda vid hårtofsen innan jag återvände till soffbordet och tog upp mitt vinglas och drack en djup klunk. Vinet värmde och en begynnande kåthet hade spridit sig i kroppen. Jag njöt av att exponera min kropp inför denne okände åskådare.

I min fantasi hade han givetvis fått erektion och hans kuk stod hård i byxorna. Jag fantiserade om att han klämde lite på den och att han ville ta fram den och runka, tillfredsställa sig själv med mig som inspiration. Jag satte mig i en fåtölj, noga med att jag skulle vara synlig utåt. Helst hade jag velat flytta fram fåtöljen till fönstret, satt mig i den och exponerat mig men jag hade fortfarande vissa spärrar.

Bekvämt tillbakalutad i fåtöljen tog jag en klunk vin och med ena handen lekte jag lite med mina bröst. Vårtorna styvnade snabbt och det tillrade av lust i magen. Jag smekte över min lila putmage och ner över rufset på venusberget och sedan gled min fingrar utan minsta tvekan ner mellan mina lätt särade ben. Blygden var svullen och de yttre läpparna delade sig och pekfinger och långfinger gled in mellan de inre blygdläpparna och möttes av ett genomvått sköte. Jag smekte sakta upp och ner ett par gånger och sedan lätt jag fingrarna vispa ett par var runt klitoris och det sände nästan elektriska signaler genom min kropp.

Jag spanade ut i natten genom halvslutna ögonlock. Först upptäckte jag ingen skugga därute bredvid tallen men jag skannade snabbt av häcken, vinbärsbuskaget och fan till slut en kontur vid syrenbuskarna. Han var nu bara fem till sju meter från huset och syntes ganska tydligt i det ljus som silade ut från rummet. Jag tycket mig se att han hand rörde sig och drog slutsatsen att han onanerade, i vart fall ville jag tro det, och det sände nya vågor av kåthet genom min kropp.

En ny klunk vin och sedan lät jag min högra hand på nytt leta sig ner mellan mina ben. Jag särade lite till på dem och lätt pek- och långfinger glida på var sin sida om klitoris och smekte snabbt fram och tillbaka. Jag hann bara pilla några sekunder så kom explosionen. Först blev jag förvånade sedan tog orgasmen över hand och mitt underliv pulserade rytmiskt i orgasmvågorna och min kropp genomfors av några ristningar och jag höll så när på att tappa vinglaset.

Min klimax var kort men intensiv och jag satt ett tag flämtande innan jag kisade ut genom fönstret. Han var kvar och jag tyckte han höll på att stoppa in sin lem eller torka av den. Jag lät mig tro det innan jag reste mig och gick ut ur rummet. Jag släckte allt utom nattbelysning och gick in i sängkammaren. Resolut drog jag ut en nattygsbordslåda och plockade fram en av min leksaker, en rosa jellydong som är lite grov och ådrig, sedan slängde jag mig på sängen och särade på ben och lät dongen nosa i min plaskvåta fitta innan jag bestämt körde den i botten och sedan började jag knulla mig själv med den men i min fantasi var det mannen i trädgården som ansiktslös men stark tog mig hårt och länge…
 

Roofu

Medlem
Kön
Man
Mysig och trevlig novell åsa. Mystiken av att inte vet vem som tittade gör de hela i novellen.
 
Toppen