så tänd!

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
var ute på stan i värmen nyss och det började pirra massor i fittan..skyndade mej hem och loggade in och tog av mej kläderna. sitter och smeker min klitta med handen nu,klittan är alldeles styv och jag är så vååååt av fittsaft. sitter och rör mina bröst också,bröstvårtorna är lika styva som klittan och jag är så jäkla tänd! som vanligt hetsar det upp mej massor att skriva såna här onani-inlägg,veta att folk kommer att läsa om mina privata stunder såhär..
 

zardoz

Ny medlem
Kön
Man
konstigt ändå det där, att man kan tända till som fan så fort man vet att man riskerar att bli upptäckt! ^^ samma här... samma här...
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Hej! När jag läste ditt inlägg så reste sig kuken direkt och jag kunde inte låte bli att börja smårunka... När jag drar tillbaka förhuden så är ollonet stort, rött och glänsande och resten av kuken är riktigt hård!! Fotsätter att runka och försöker föreställa mig dina bröstvårtor och klitta framför mig...
Hur fortsatte du sedan??
 

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej miss vanilla, gillar dina sexiga texter, härliga inlägg du skriver.. kom nyss hem från mitt jobb, tog en snabb dusch. har klätt på mig, bara lite hihii. kortkort vit kjol o ett vitt linne, under har ja inga trosor å ingen bh. tänker nu gå ut en sväng, kanske lägga mig i solen på nån klippa å fantisera om nå riktigt sköööönt. kan bli svårt att hålla fingren i styr.. hihi ha det gott P&K
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja e med kåt som in i helvete precis som igår men som vanligt e ja aldrig ensam hemma :/, nån som har nått förslag

Anti-spamfilter
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Medan jag bodde hemma och blev kåt så tog jag med mig en bok in på toan så att de andra skulle tro att jag satt och läste, sen tog jag ibland av mig alla kläder och runkade framför spegeln och på golvet i badrummet. Det kändes lite extra porrigt när jag viste att de andra var i närheten...
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja vet ja rukar göra så med, eller sätta på kranen men det e tråkigt, vill göra nå nytt, helst framför datorn om det går

Anti-spamfilter
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Det måste ju vara lättre för dig som är tjej, du kan väl sitta framför datorn med kjol utan trosor och nån topp utan bh, då kan du väl göra ganska mycket utan att det syns, eller??
Det är ju svårare för oss killar att snabbt dölja bången!!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
inte när min mamma går förbi hela tiden :/

Anti-spamfilter
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
sparris tyvärr hade ja ett långt o bra svar men spamfiltret sabbade den glädjen

Anti-spamfilter
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Kul att du skrev ett svar men tråkigt att jag inte fick se det för du verkar ju vara en kul person att prata med... Om du har tid och lust kan du väl försöka igen??
Ha det så bra!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Tja just nu har ja ett problem som förhindrar att ha skönt men det håller ja för mig själv haha. Annars kan vi snacka på msn nån gång

Anti-spamfilter
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Hmm... nu blir jag ju bara nyfiken på vad det kan vara för problem...
Ja, ja... det skulle vara kul att prata på MSN nån gång! Adda mig, du kan väl se min adress??
Ha en bra och solig dag!
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Fasen vad kåt man blir på alla sköna inlägg bara tanken på dessa gör att man vill onanera hela tiden .-)
Och värmen som vi har gör det ju inte bättre, kan inte hålla isär tankarna.
Bara tänker på alla er som sitter och har det skönt framför burkarna.
Hmm, igen ....härligt :)
/B
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Man blir ju riktigt kåt när man läser hur sugna ni är tjejer, härlig känsla att tänka sig hur ni sitter där...
Måste nog ta fram han o dra lite i nu...
Adda mig på msn så kan vi köra en liten bättre konversation som får igång pulsen ännu mer än bara genom att skriva mysiga inlägg här.. puss på musen..
 
Toppen