så tänd!

jan_

Ny medlem
Kön
Man
jag sitter här kåt som bara den, och skulle vilja smeka en tjej nu samtidigt och låta det gå för os tillsamans.
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
SonPari! Nehe... hmm, då fattar jag ingenting! Går det bättre idag då?
Själv har jag varit lite kåt hela förmiddagen, i morse var jag ute på en joggingtur och stannade å badade naken i en sjö för att det var så varmt. När jag låg för att torka i solen så fick jag värsta bången! Det hade varit otroligt pinsamt att bli upptäckt då, men det var ändå lite upphetsande med just den risken... Lite konstigt, eller hur?
Det var väl inte du som försökte adda mig i går?
Ha det bra!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by sparris

SonPari! Nehe... hmm, då fattar jag ingenting! Går det bättre idag då?
Själv har jag varit lite kåt hela förmiddagen, i morse var jag ute på en joggingtur och stannade å badade naken i en sjö för att det var så varmt. När jag låg för att torka i solen så fick jag värsta bången! Det hade varit otroligt pinsamt att bli upptäckt då, men det var ändå lite upphetsande med just den risken... Lite konstigt, eller hur?
Det var väl inte du som försökte adda mig i går?
Ha det bra!

Idag? Aah fast inte kåt idag :p

Anti-spamfilter
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Nej, det är väl tur att man inte är kåt alltid... det skulle nog vara lite jobbigt ::)
Har du gjort nåt annat kul idag?
 

Bloody Mary

Ny medlem
Kön
Man
Hur sjutton kan man få stånd när man är ute och springer? Om jag har tränat är sex det sista jag tänker på. Kroppen är ju helt slut då..... :p
 

sparris

Ny medlem
Kön
Man
Ja, som du kunde läsa så fick jag ju inte stånd medan jag joggade direkt... Men ibland när jag har joggat och ligger och slappar efter duschen får jag också ofta stånd, det är nog olika mellan olika personer.
 

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej, ja ville bara skriva lite, sitter framför dator å är kåt som f**n, har legat på en strand å solat hela dagen, blir nu tvungen att leka lite.. ikväll vill jag ha äkta vara, en hård smaskig kuk vore gött.. aldrig fel att leka på egen hand heller.. ååååh, börjar bli rejält blöt nuu.. puss på era goda, hihii
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Värmen e ju helt underbar. Hade en skön dag igår med mycket tjejer att titta på, älskar verkligen sommaren. Enda lite tråkiga nu är ju det endast är fröken höger som kommer på besök.
 

Jonky88

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
SonPari, du verkar va en härlig tjej :p ,,du kan väl adda mig på msn om du har lust ;)skulle va nice å få prata me dig :)
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Oki ge mig din adress då :p (helvetes satans jävla spamfilter)

Anti-spamfilter
 
Toppen