Sådär... köpt min första sexleksak

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Nu har jag efter många år och många men äntligen köpt min första sexleksak.:D

Jag beställde den på lastbryggan eftersom jag tyckte det var enklast så, blev en röd liten massagestav.

Många har tyckt jag ska köpa en rabbit, men tror seriöst inte det är något för mig. Tycker inte den ser speciellt sexig eller skön ut, med allt som rör sig osv. Men vem vet, kanske blir det nästa sak man köper.;)

Så nu väntar jag bara på att den ska komma. Måste erkänna jag är lite stolt över mig själv som tillslut vågade. Vet inte varför jag aldrig gjort det tidigare. [}:)]
 
R

Rollo1

Gäst
Kul att du gjort slag i saken. Tror inte du ångrar dig. Väntar med spänning på en het recension :D
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, jadu, den bör nog komma imorgon. Tror inte jag kommer kunna hålla mig, utan måste prova med en gång. ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmmm, den var härligt faktiskt, Ovanligt att inte bara ha fingrar, vibbrerade skönt också. Provade ha den i musen och låta den ligga där och vibrera lätt... Var mysigt skönt sådär. Den kommer nog användas flitigt den här. ;)
 
R

Rollo1

Gäst
Härligt och höra att köpet inte behöver ångras ;) Gjorde den jobbet och tog dig över kanten ? [}:)]
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har jag efter många år och många men äntligen köpt min första sexleksak.:D

Jag beställde den på lastbryggan eftersom jag tyckte det var enklast så, blev en röd liten massagestav.

Många har tyckt jag ska köpa en rabbit, men tror seriöst inte det är något för mig. Tycker inte den ser speciellt sexig eller skön ut, med allt som rör sig osv. Men vem vet, kanske blir det nästa sak man köper.;)

Så nu väntar jag bara på att den ska komma. Måste erkänna jag är lite stolt över mig själv som tillslut vågade. Vet inte varför jag aldrig gjort det tidigare. [}:)]

Tycker helt klart du ska våga köpa en rabbit när du börjat "tröttna" på din nya fina röda;)
både mitt ex och min nuvarande sambo har rabbit och båda sa/säger samma sak,
-Det är helt klart den bästa dildon!
jag tror på vad dom säger eftersom båda två har klart fler än 1 dildo.
Man behöver ju inte använda allt som rör/vibrerar samtidigt.
Härligt höra du gillade din första dildo iallafall:p kör på....
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, men om man inte vill använda allt på den där saken så är det väl ingen mening med att ha en? :p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
haha, men om man inte vill använda allt på den där saken så är det väl ingen mening med att ha en? :p

Kanke? kanske inte?
Ville bara ge dig ett omdömme vad jag fått höra om den av nära...
men klart du inte måste:D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
haha, men om man inte vill använda allt på den där saken så är det väl ingen mening med att ha en? :p

Jorå, du skulle dögilla allt på den! :cool: Jag gav ett ex en rabbit, och hon sa att det var orgasmgaranti, omöjligt att inte komma...

Bra gjort f.ö. Issa, att du vågade skaffa den röda! Klart töserna ska ha det mysigt!

Ett tips: skaffa en pocket rocket, kör med den röda inne i musen och den lilla vibben på klittan. En sån här: http://www.lastbryggan.se/index.asp?prod_id=13881 [}:)]
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Nu ska vi inte överdriva här. Det är skönt med den jag har, man ska nog inte ha för bråttom med att skaffa ny, då blir ju den gamla tråkig ;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Du har rätt Issa, man ska skynda långsamt... :cool: Men när det är dags för nästa står dina vänner på ona beredda att hjälpa dig med allehanda råd och tips! :D [:eek:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Åjo - kan inte överdrivas.... när man tror det är skönt så toppar man upp det ännu mer... hur skönt kan det bli? ;)

Mera toys till Issa tycker jag! :p[}:)]
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, tjaaa, kanske det! Bara det att jag är hemskt dålig på att dra ut på det, har jag skönt vill jag det ska bli ännu mer skönt och sen kommer man. Och då går det inte fortsätta, om det inte är nån annan än jag som bestämmer vill säga... Hade sex i helgen med en kille som verkligen visste att bestämma över mig... Han slutade aldrig smeka mig fastän jag både ryckte till å darra under honom, då jag kommit... Var helt slut efter och skönt var det! :D
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
haha, tjaaa, kanske det! Bara det att jag är hemskt dålig på att dra ut på det, har jag skönt vill jag det ska bli ännu mer skönt och sen kommer man. Och då går det inte fortsätta, om det inte är nån annan än jag som bestämmer vill säga... Hade sex i helgen med en kille som verkligen visste att bestämma över mig... Han slutade aldrig smeka mig fastän jag både ryckte till å darra under honom, då jag kommit... Var helt slut efter och skönt var det! :D

Åh! Det lät mysigt! Om man har sådana tillgångar kanske man inte behöver så många leksaker...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det var riktigt mysigt! :D
haha, nää, nu har den tyvärr farit utomlands i några månader så det var sista gången för oss innan det, får se hur det blir efter han kommit hem :p Men tills vidare får det bli lilla röda ;)
 
Toppen