Såg en äldre kvinna....

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Kom in en kvinna idag till jobbet. Hon var 53 år. Visseligen inte jätte gammal, men jäkligt fräsh för sin ålder. Och hon var nog jäkligt medveten om det. Hon hade bra stor bröst och en härlig röv.......Kunde inte låta bli att stirra på brösten. Vet inte om hon märkte det. Kuken stod gott efteråt iallafall......
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Låter som en härlig upplevelse. Får säga grattis och jag tror nog att hon mycket väl såg din reaktion, både blicken och det som hände i byxorna. Hoppas att hon njöt lika mycket som du gjorde. Delad glädje är ju dubbel glädje :):)
 

mr_sugar

Ny medlem
Kön
Man
There used to be an older woman at a job I had before, in her 50s, always wore tight leather pants and high heels. Loved that so much, haha.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
måste ju tilläga att jag på mitt föra jobb har jobbad med en kvinna i 50+ åldern som var hur snyggt som helst... ägnade henne många tankar när jag var ensam..;)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Blev förförd av en kvinna då jag var i 20-årsåldern.
Hon var 55 år och helt fantastisk att få älska med.
Denna förförelse varade i ett halvår, då vi hade sex flera gånger i veckan.
Hon lärde mig såå mycket och jag kan ännu idag känna ett sting av saknad då jag tänker på henne.
 

mv

Medlem
Kön
Man
Jag undrar när ni tror att sexlusten försvunnit och när ni tycker att efter XX år skall man inte ha sex.[}:)]

Jag tror min veta att så länge man får vara frisk fysiskt och psykiskt kommer man att vara kåt då och då!:oops:

Jag har i alla fall inte gett upp än! Det spritter till ganska ofta! :p
 

jellyroll

Medlem
Kön
Man
Jag är 65 år och tycker att sexlusten ökar för varje år. Är single och har svårt att hitta tjejer i min ålder. Antingen har de slutat med sex eller vill de ha unga killar
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
Kom in en kvinna idag till jobbet. Hon var 53 år. Visseligen inte jätte gammal, men jäkligt fräsh för sin ålder. Och hon var nog jäkligt medveten om det. Hon hade bra stor bröst och en härlig röv.......Kunde inte låta bli att stirra på brösten. Vet inte om hon märkte det. Kuken stod gott efteråt iallafall......

äldre kvinnor är så vackra tänder på de...porrsurfar mycket på oldwomen sidor
å runkar skönt till dom..
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
hmmmm 53 år..inte gammal ju.Hur många sköna och läckra kvinnor finns det inte i den åldern i dag.MASSOR.

snygg för sin ålder..phuuu..flåt men blev lite upprörd.

sååå känns bättre nu..ler

---------------------------------------------------
Och män då? [:cool:] En till som blev upprörd! ;):D
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Det är klart jag kan tända på kvinnor över 50 ;)
Äldre kvinnor som är sexiga och attraktiva är ju väldigt upphetsande!
Har faktiskt fått stånd när jag dansat med en kvinna som är drygt 50 :oops:
 
Toppen