Såg en äldre kvinna....

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hur gamma är Lotta Engberg? Jag blir ju en 40-plussare snart, och åldersnojan infinner sig enbart när man läser trådar som denna[}:)];)

Annars känner jag mig starkare och starkare för varje år som går;):love:
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har inget problem med att bli äldre, så länge som jag slipper växa upp!
Min kåthet har där emot blivit anorlunda, mer uppskattning och tålamod!

Jag gillar verkligen att onanera till nära inpå, för att bryta, vänta en till två timmar, och sedan fortsätta. Vilka fontäner man får då :)
 

rider1913

Medlem
Kön
Man
Kvinnor 40-60 år är som mest attraktiva och kåta. Yngre kvinnor kan oftast sminka sig attraktivt men deras kroppar är ganska intetsägande. Äldre kvinnor har mera former och kroppen har fått intressantare detaljer som gör mig kåt. Om äldre kvinnor klär sig och sminkar sig så behåller de sin dragningskraft långt upp i åldrarna.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kvinnor 40-60 år är som mest attraktiva och kåta. Yngre kvinnor kan oftast sminka sig attraktivt men deras kroppar är ganska intetsägande. Äldre kvinnor har mera former och kroppen har fått intressantare detaljer som gör mig kåt. Om äldre kvinnor klär sig och sminkar sig så behåller de sin dragningskraft långt upp i åldrarna.
Tänk en slank kåt 60 åring min kuk stelnar direkt, små tuttar och stor rumpa det är melodin det :)
 
F

Försats11

Gäst
Knullade en 57-åring för nåt år sedan. Fitness-donna. Helvete vilken kropp! Muskulär ända in i fittan. Körde en pullout så sprutade hela kroppen från fitta till ansikte. En härlig syn.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag var 17 år och nyfiken på spanking. Hängde en del på darkside och chattade om det och till slut stämde jag träff med en man för att få testa. Han va 58 och jag fick mig en underbar resa och vet numera väldigt väl hur en bra spanking skall kännas :) .. ålder är också erfarenhet...
 
Toppen