Såg mamma... (utbruten från incestfilmtråden)

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag växte upp med min mamma och blev van att se varandra nakna och kunde prata om precis allt

Kommer ihåg när jag kom i pubertet och hade stånd jämt och mamma lät mig titta på henne ibland. Kom ihåg när jag börja spruta sperma och visade det för mamma

Mamma bruka säga till mig att hon vill va ifred en stund så jag inte störde hennne .
Hon stängde dörren och brukade kika in i nyckelhålet när hon smekte sin fitta. Jag råka öppna dörren på morgonen och brydde sig inte att jag såg henne.


Mamma visade gärna sin fitta så jag hade något att runka till. Kom ihåg när vi bada bastu med mammas väninna och hon tyckte jag kunde få känna på hennes kropp
Härlig story. Min mor visade också gärna upp sig naken. Men jag tittade helst i smyg. Minns speciellt när hon tvättade rent badkaret och lutade sig framåt, naken. Då såg jag hela hennes mulliga fitta titta fram under baken. En gång visade jag mitt praktstånd, 15-årsåldern. Men hon visade ingen reaktion
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg mina föräldrars snabbt i dörrspringan ha sex en gång nörvhan smög in efter vart ute sent , minns bara svagt att farsans var rejält stor, smög snabbt in på mitt rum o somnade troligen snabbt , för det är detbenda jag minns av det
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Gulligt tycker jag, inget fel alls. Min son älskar att gå klämma och känna också.
Håller med dig. Generöst och frimodigt av en mamma att ställa upp på detta. Fantastiskt fint. Min mor var inte tveksam att låta mig se henna naken. Hon gjorde rent i badkaret, vetande om att jag befann mig i synvinkeln. Kunde se hela härligheten. Ett tillfälle utmanade jag henne och lät henne se när jag hade ett praktstånd. Kanske i 15-årsåldern. Hoppades att hon skulle kommentera eller gripa tag i den. Men det hände inte. Lite avundsjuk på din son där
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var trettonår tror jag visade min styvmamma sin fitta för mig. Hade sett några innan på mina lekkamrater men inte på en riktig kvinna. Hade haft sexualkunskap i skolan vi bad fröken att visa oss sin slida inte bara teckningarna i boken hon svarade så klart nej.
Ewa som mamman hette visade yttre och inre blygdläpparna slidan och klitoris. Då kom jag i brallan, inte så mycket men det blev kladdigt att jag hade lite sperma det visste jag.
 

Ronkbert

Ny medlem
Kön
Man
Kollade på både mamma och två yngre systrar. Hittade en bild på min syster i 20års ålder där hon var topless. Hade jävligt fina bröst! Erkänner att jag runkade till bilden och sprutade en stor sats.. sen lade jag tillbaks den.. Ångrar naturligtvis det idag. :(
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En gång hittade jag en vibrerande dildo i mammas nattduksbord jag skulle egentligen inte leta efter något där. Jag stängde bara lådan luktade förmodligen kvinno kön kanske lite smak också men det var ju mammas där gick gränsen. Hade de varit min kusin eller syster hade de varit en annan sak. Mamma hade varit särbo rätt så länge så även om hon hade sex ibland antar jag att hon gillade att onanerar någon gång.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag växte upp med min mamma och blev van att se varandra nakna och kunde prata om precis allt

Kommer ihåg när jag kom i pubertet och hade stånd jämt och mamma lät mig titta på henne ibland. Kom ihåg när jag börja spruta sperma och visade det för mamma

Mamma bruka säga till mig att hon vill va ifred en stund så jag inte störde hennne .
Hon stängde dörren och brukade kika in i nyckelhålet när hon smekte sin fitta. Jag råka öppna dörren på morgonen och brydde sig inte att jag såg henne.


Mamma visade gärna sin fitta så jag hade något att runka till. Kom ihåg när vi bada bastu med mammas väninna och hon tyckte jag kunde få känna på hennes kropp
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej inte min biologiska mamma där gick gränsen. Nere hos mormor och morfar var det min moster och kusin man tittade på.
Kommer ihåg att moster hade en hårig slida och att min kusin fick bröst och könshår.
Detta var länge sedan men min kusin tänkte jag ibland när jag runkade.
Min kusin är som jag nu över 50+ såg hennes bröst i sommars skulle vilja spruta över dem, men är bara en fantasi.
 
Toppen