Samma här.
Hur mycket fick du se? Jag såg en hel del och närapå deltog vid sidan av.Mina hade ett väldigt aktivt sexliv under min uppväxt och dom gjorde ingen direkt hemlighet av detHörde dom ofta och tjuvkikade när jag hade möjlighet.
Samma här.
Hur mycket fick du se? Jag såg en hel del och närapå deltog vid sidan av.Mina hade ett väldigt aktivt sexliv under min uppväxt och dom gjorde ingen direkt hemlighet av detHörde dom ofta och tjuvkikade när jag hade möjlighet.
Berätta merHur mycket fick du se? Jag såg en hel del och närapå deltog vid sidan av.
men fortfarande läckerMin mamma hade också makalöst fin rumpa när hon var yngre. Hon har fortfarande fin rumpa men fylligare och rundare nu vid 74 års ålder.
Absolut!men fortfarande läcker
Härligt, bor du ensam med din son? Sover ni ihop?Jaa, det gör vi. På sommaren ute i trädgården också
Ursäkta mig, men ett sådant mor son förhållande är väl inte riktigt friskt.Jag växte upp med min mamma och blev van att se varandra nakna och kunde prata om precis allt
Kommer ihåg när jag kom i pubertet och hade stånd jämt och mamma lät mig titta på henne ibland. Kom ihåg när jag börja spruta sperma och visade det för mamma
Mamma bruka säga till mig att hon vill va ifred en stund så jag inte störde hennne .
Hon stängde dörren och brukade kika in i nyckelhålet när hon smekte sin fitta. Jag råka öppna dörren på morgonen och brydde sig inte att jag såg henne.
Mamma visade gärna sin fitta så jag hade något att runka till. Kom ihåg när vi bada bastu med mammas väninna och hon tyckte jag kunde få känna på hennes kropp
Många mytomaner här vet duUrsäkta mig, men ett sådant mor son förhållande är väl inte riktigt friskt.
AbsolutMånga mytomaner här vet du
Nej kanske inte, men vem är du som skall döma? Friskt eller inte så lan det ju vara en sanning. Något som man kanske inte kan styra över. Utan bara en sanning.Ursäkta mig, men ett sådant mor son förhållande är väl inte riktigt friskt.
Absolut men negativa kommentarer hör inte hemma här.Jag dömer ingen ,Jag tycker Och ordet was
Håller fullständigt med digAbsolut men negativa kommentarer hör inte hemma här.
Det man inte gillar kan man bara susa vidare till någon annan tråd utan att vara negativ. Vi är ju här för att dela njutning.
Mycket bra skivet: "Vi är ju här för att dela njutning". För mig personligen är det vad den här siten handlar om, dela njutning. Det som inte faller mig på läppen hoppar jag över och väldigt mycket gillar jag och inspireras av.Absolut men negativa kommentarer hör inte hemma här.
Det man inte gillar kan man bara susa vidare till någon annan tråd utan att vara negativ. Vi är ju här för att dela njutning.
Härlig berättelseFörsta minnet av att jag hörde mina föräldrar ha sex är jag 7-8år
Jag sov i mina föräldrars sovrum tillsammans med mamma.
Sent på kvällen vaknar jag av att pappa kommer in i sovrummet och börjar prata med mamma.
Jag låtsats att jag sover och hör dom prata en stund, mamma tänder sänglampan och jag smygtittar lite, ser att pappa är naken och mamma reser sig från sängen, ser nu att hon är naken också, dom står kvar någon minut och jag ser dom gå iväg till gästrummet och stänger dörren. Jag smyger efter och lyssnar utanför dörren och hör dom prata som sen går över till stön. Efter ytterligare en stund börjar sängen knarra och dunkar i väggen och hör nu både mamma och pappa stöna, knarradet upphör en liten stund och forsätter växelvis.
Efter en stund tilltar dunkandet i väggen och jag hör pappa stöna högt, efter det upphör knarrandet och stönen och jag hör dom pratar lite tyst.
Jag smyger tillbaka till sovrummet, efter några minuter kommer mamma tillbaka, jag låtsat sova och smygtittar och ser hennes buske mellan benen i skenet från sänglampan.
Hon kryper ned i sängen och släcker lampan.
Efter det hörde jag och såg mamma ha sex ofta under uppväxten i deras aktiva sexliv.
Så fintMamma ville alltid att vi skullle hjälpa hennne att tvätta håret när hon badade, vi fick turas om jag och mina 2 storasystrar. När jag skulle tvätta blev det ryggen också och även brösten när hon sa att ”Du kan lika bra ta framsidan också” så tvålade in hennes bröst och vårtorna styvna. Har inte tänkt på det innan men nu när jag blivit äldre så fattar man.