Såg mamma... (utbruten från incestfilmtråden)

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg morsan vid flertalet tillfällen som bastu,dusch och när hon bytte om.Hon är en liten kvinna och som ung var fin i kroppen med rätt stora bröst smal midja en hårig buske och en ändå rätt stor rumpa som jag gillade att se på.Måste vara därför jag är rump fixerad än idag:love:

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag växte upp med min mamma och blev van att se varandra nakna och kunde prata om precis allt

Kommer ihåg när jag kom i pubertet och hade stånd jämt och mamma lät mig titta på henne ibland. Kom ihåg när jag börja spruta sperma och visade det för mamma

Mamma bruka säga till mig att hon vill va ifred en stund så jag inte störde hennne .
Hon stängde dörren och brukade kika in i nyckelhålet när hon smekte sin fitta. Jag råka öppna dörren på morgonen och brydde sig inte att jag såg henne.

Mamma visade gärna sin fitta så jag hade något att runka till. Kom ihåg när vi bada bastu med mammas väninna och hon tyckte jag kunde få känna på hennes kropp
Ursäkta mig, men ett sådant mor son förhållande är väl inte riktigt friskt.

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut men negativa kommentarer hör inte hemma här.
Det man inte gillar kan man bara susa vidare till någon annan tråd utan att vara negativ. Vi är ju här för att dela njutning.
Mycket bra skivet: "Vi är ju här för att dela njutning". För mig personligen är det vad den här siten handlar om, dela njutning. Det som inte faller mig på läppen hoppar jag över och väldigt mycket gillar jag och inspireras av.

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Första minnet av att jag hörde mina föräldrar ha sex är jag 7-8år
Jag sov i mina föräldrars sovrum tillsammans med mamma.
Sent på kvällen vaknar jag av att pappa kommer in i sovrummet och börjar prata med mamma.
Jag låtsats att jag sover och hör dom prata en stund, mamma tänder sänglampan och jag smygtittar lite, ser att pappa är naken och mamma reser sig från sängen, ser nu att hon är naken också, dom står kvar någon minut och jag ser dom gå iväg till gästrummet och stänger dörren. Jag smyger efter och lyssnar utanför dörren och hör dom prata som sen går över till stön. Efter ytterligare en stund börjar sängen knarra och dunkar i väggen och hör nu både mamma och pappa stöna, knarradet upphör en liten stund och forsätter växelvis.
Efter en stund tilltar dunkandet i väggen och jag hör pappa stöna högt, efter det upphör knarrandet och stönen och jag hör dom pratar lite tyst.
Jag smyger tillbaka till sovrummet, efter några minuter kommer mamma tillbaka, jag låtsat sova och smygtittar och ser hennes buske mellan benen i skenet från sänglampan.
Hon kryper ned i sängen och släcker lampan.
Efter det hörde jag och såg mamma ha sex ofta under uppväxten i deras aktiva sexliv.

Last edited:

Magge

Medlem
Första minnet av att jag hörde mina föräldrar ha sex är jag 7-8år
Jag sov i mina föräldrars sovrum tillsammans med mamma.
Sent på kvällen vaknar jag av att pappa kommer in i sovrummet och börjar prata med mamma.
Jag låtsats att jag sover och hör dom prata en stund, mamma tänder sänglampan och jag smygtittar lite, ser att pappa är naken och mamma reser sig från sängen, ser nu att hon är naken också, dom står kvar någon minut och jag ser dom gå iväg till gästrummet och stänger dörren. Jag smyger efter och lyssnar utanför dörren och hör dom prata som sen går över till stön. Efter ytterligare en stund börjar sängen knarra och dunkar i väggen och hör nu både mamma och pappa stöna, knarradet upphör en liten stund och forsätter växelvis.
Efter en stund tilltar dunkandet i väggen och jag hör pappa stöna högt, efter det upphör knarrandet och stönen och jag hör dom pratar lite tyst.
Jag smyger tillbaka till sovrummet, efter några minuter kommer mamma tillbaka, jag låtsat sova och smygtittar och ser hennes buske mellan benen i skenet från sänglampan.
Hon kryper ned i sängen och släcker lampan.
Efter det hörde jag och såg mamma ha sex ofta under uppväxten i deras aktiva sexliv.
Härlig berättelse

Olleskaning

Medlem
Kön
Man
Mamma ville alltid att vi skullle hjälpa hennne att tvätta håret när hon badade, vi fick turas om jag och mina 2 storasystrar. När jag skulle tvätta blev det ryggen också och även brösten när hon sa att ”Du kan lika bra ta framsidan också” så tvålade in hennes bröst och vårtorna styvna. Har inte tänkt på det innan men nu när jag blivit äldre så fattar man.

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
Mamma ville alltid att vi skullle hjälpa hennne att tvätta håret när hon badade, vi fick turas om jag och mina 2 storasystrar. När jag skulle tvätta blev det ryggen också och även brösten när hon sa att ”Du kan lika bra ta framsidan också” så tvålade in hennes bröst och vårtorna styvna. Har inte tänkt på det innan men nu när jag blivit äldre så fattar man.
Så fint ❤️

Toppen